Ontario :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Ontario :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 20:41

Party!! Hehe, ben na anderhalf jaar EINDELIJK bij Ontario wezen kijken, en vanzelf bij gomir (Carina) natuurlijk!

Wij 's morgens om kwart over 8 al vertrokken, en tegen half 11 waren we bij gomir.
Heel gezellig, wat gedronken en foto's gekeken van Flap (Ontario) Haha!
Carina, heeeeeel erg leuk trouwens, die fotoplakboeken!! Die ga ik ook maar es aanschaffen
Daarna naar de stal gegaan, en heeft gomir Flap even gereden, lekker gesprongen enzo, wat gaat ie goed zeg! En nog steeds even lief... Lovers
Ook nog paar foto's gemaakt alleen van het springen zijn ze mislukt, dat weet ik nu al, want mijn fototoestel was een beetje traag vandaag Boos!
Als ze ontwikkeld zijn probeer ik ze maybe wel hier op te krijgen as ik snap hoe dat werkt Verward (ook al zo'n tijd geleden dat ik hier actief was)
Brrr en wat was het koud zeg, m'n tenen lagen bijna los in m'n schoenen! Haha!
Maar Flap en gomir deden het er niet slechter om hoor Knipoog

Op de terugweg naar huis heb ik heerlijk in de auto liggen/hangen slapen Dromen

'kGa nu maar weer es verder met leren Misselijk
Ennuh, Carina, ik vond 't hartstikke leuk dat je ff op Flap gereden hebt enz. !!!

Greetz, Danielle

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:57

Had me even een pb-tje gestuurd *LOL* Heb dit topic helemaal over het hoofd gezien, maar zag net een berichtje van je ergens dus ben even op je naam gaan zoeken Haha!
Ik zal vanavond nog wel even uitgebreid reageren, het eten is klaar Knipoog

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:58

Na een jaar en drie maanden kwamen Daniëlle en de rest van de familie Ontario een keer opzoeken(wat me er meteen aan deed denken dat ik toch ook maar eens mijn vorige pony op moet zoeken Bloos Ben zelf dus nog veel erger *LOL* )
We hebben eerst even gezellig koffie gedronken en foto's gaan kijken. Ik ben weer helemaal bij met plakken dus de foto's van de cross-trainingen stonden er ook bij *LOL* Die zijn toch altijd wel erg leuk om naar te kijken(en om te laten zien Lovers )
Daarna zijn we even naar de paarden gegaan en heb ik Ontario even gereden. Hij was natuurlijk superbraaf(gelukkig wel, je wilt er natuurlijk op zo'n moment niet afduiken Party!! ) en ik heb meteen even geshowd hoe goed hij heeft leren springen(moest toch even 'oefenen' voor vandaag *LOL* )...Haha! Het ging hartstikke lekker en toen Ontario lekker los in de bak liep met zijn vriendinnetje ging Daniëlle weer terug naar huis(lekker warm in de auto Knipoog ).
Net iets te vroeg trouwens, want ze waren net weg en toen kwam er een enorme rodeoshow...Haha!

Vandaag sprong hij trouwens ook heel goed. Foutloos parcours en foutloze barrage en dat voor de tweede keer L *LOL* (kreeg trouwens een hoop complimentjes van de kant Bloos Waarschijnlijk leek het heel goed ofzo omdat ik de enige was die hoger sprong dan 80 cm Haha! Het moest voor mij in één keer 30 cm omhoog...Bloos )

Enne Daan, als je toevalllig ooit eens in de buurt komt(texelvakantie ofzo *LOL* ) dan kom je nog even langs hè?! Haha!