Zal ik beginnen met poetsen, dek afhalen enzo. Blijkt dat het dek helemaal verkeerd vast zat enzo, niet echt zichtbaar dat je t meteen zag, alleen als je dr oplette, zoals ik dus deed toen ik t los haalde. Dus ik vraag aan mn zusje en Lindy (staat bij ons op stal is btw ook bokker) of zij misschien aan het dek of Goldy hadden gezeten, nou niet dus en al zouden ze dat wel doen, dan vragen ze het eerst of zeggen het na de tijd wel. En ik vind het ook best dat ze Goldy eens ff wat aandacht geven of even het dek rechtleggen ofzo. maarja dat ligt nooit scheef dus dat hoeft ook niet en zij zitten zitten zowiso niet aan mijn pony want ze hebben zelf wel een pony en mn zusje zelfs 2 dus bij Gol hebben ze dan niks te zoeken. En ik heb inmiddels iedereen op stal al gevraagd wie er aan haar heeft gezeten, maar niemand die t heeft gedaan of gezien.
Maar er heeft toch echt iemand aan haar gezeten want het dek zat heel vreemd vast gemaakt en zo maak ik het nooit vast.
Maar ik vind het een vreemd idee dat er mensen stiekum aan mijn pony zitten en dan ook (waarschijnlijk) nog eens liegen dat ze het niet hebben gedaan.
Maar het is ook zo vreemd want iedereen die bij ons op stal komt heeft zn eigen paard/pony wel. (ja misschien dat iemand een vriendin mee had en heeft gezegd poets die pony maar even ofzo. Maar dat doe je toch niet ongevraagd een andermans paard gaan poetsen of weet ik veel wat er mee is uitgespookt?!

Ik kan hier gewoon zo kwaad om worden...
Sorry voor het lange banketstaaf verhaal maar het moest er even uit!
Als iemand nog tips heeft om er achter te komen wie het heeft gedaan, graag!