Sam's vorige eigenaar is op bezoek geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 21:06

Vrijdag belde de vorige eigenares van Sam, dat ze graag wilde komen kijken hoe het met hem ging. Leuk! Dus die is vandaag geweest. Ze vond dat ie er hartstikke goed uitzag, en ik had meteen de gelegenheid om allerlei dingetjes die ik nog over 'm wilde weten te vragen.
Ik had hem vanmorgen mooi gepoetst, hij glom als een spiegel. Maar hij heeft het gepresteerd om op de paar vierkante centimeter zand die op het land te vinden zijn te gaan rollen Frusty
Verder heb ik toen we bij het land stonden nog iets grappigs ontdekt. In het land ernaast staan ook 3 paarden die bij ons op stal staan, waaronder een vriendje van Sam (een shetje). De afgelopen week is het al een paar keer gebeurd dat het hek openstond en dat de paarden met z'n allen bij elkaar stonden. Iedere keer had iedereen iets van sjips heeft er weer een het hek niet dichtgebonden. Maar vanmiddag zag ik Sam de hele tijd aan het touw rommelen. Nou is ie erg goed in knopen losmaken, dus ik weet wel zeker dat hij degene is geweest die steeds dat hek heeft opengemaakt. Ik heb er maar een paar extra knopen ingelegd, en toen hij later in de gaten had dat het niet lukte stond ie boos te stampen bij dat hek.
Wat mij betreft kunnen ze gewoon dat hele hek vergeten en dan gewoon die 6 paarden bij elkaar, dan kan Sam mooi naar z'n vriendje Lachen