Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Er is een verschil (vind ik) tussen weigeren met springen en schrikken ofzo...
(mijn mening)
. 
)
RedPassion schreef:Ben dan ook van mening dat 'vervelende' paarden niet geboren maar gemaakt worden.
Liins schreef:RedPassion schreef:Ben dan ook van mening dat 'vervelende' paarden niet geboren maar gemaakt worden.
Je hebt er best Doeraken tussen zitten hoor! Vergis je niet.
Zo ken ik een paard dat al sinds die geboren is een Etterbakje is.
Niet alles word vervelend gemaakt.
kimmysan schreef:Als er iets misgaat, ligt het nooit aan het paard. Het is altijd de ruiter die de verkeerde hulp geeft.
9 van de 10 keer is het de ruiter zijn fout RedPassion schreef:Liins schreef:RedPassion schreef:Ben dan ook van mening dat 'vervelende' paarden niet geboren maar gemaakt worden.
Je hebt er best Doeraken tussen zitten hoor! Vergis je niet.
Zo ken ik een paard dat al sinds die geboren is een Etterbakje is.
Niet alles word vervelend gemaakt.
Er zitten uiteraard brutaaltjes tussen, maar dan nog is het een kwestie van er mee omgaan op een manier die bij een individueel paard past.
Beaux schreef:Ik ben het er niet mee eens. Voorbeeld: mijn paard is al op veel hoger niveau gereden, ik rij er nu M2 mee. Ik wil een gebroken lijn rijden in galop. Ik doe werkelijk helemaal niks, blijf doodstil zitten en madam springt steeds een wissel op de x. Doe ik dan iets fout?
XxSultanxX schreef:kimmysan schreef:Als er iets misgaat, ligt het nooit aan het paard. Het is altijd de ruiter die de verkeerde hulp geeft.
ben ik met haar eens9 van de 10 keer is het de ruiter zijn fout
Beaux schreef:Ik ben het er niet mee eens. Voorbeeld: mijn paard is al op veel hoger niveau gereden, ik rij er nu M2 mee. Ik wil een gebroken lijn rijden in galop. Ik doe werkelijk helemaal niks, blijf doodstil zitten en madam springt steeds een wissel op de x. Doe ik dan iets fout?