Schamen voor je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoCo

Schamen voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 23:00

Misschien een misleidend onderwerp, maar ik wist er echt geen titel voor!

Stel jullie dit even voor: het zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten op de achtergrond ... een mooie (beginnend) groen zijnde wei ...
een paard en een pony grazen vredig zij aan zij ...

Jij komt eraan, en roept hun vrolijk toe ....

BAMBEDEBAMBAM komt de merensruin aangerend, breed, zwaar ... met zijn struis voorkomen een groot hoofd ...
daarachter TRIPPELTRIPTRIP een dressuurmerrie, elegant gebouwd, licht op de voeten, fijn sensueel hoofdje

Beiden stoppen aan de omheining ....

'hiehiehiehiehieeeeeeeeeh' roept de merensruin met zijn hoog stemmeke ... (die niet van jouw is)

'BOOOOOOOOOHOHOHOHOHOOOOOOOOOH' roept dat elegante dameke .... waarop het schaamrood naar mijn wangen stijgt
Bloos Bloos Bloos (zij is dus WEL van mij)

Dat paard kan dus écht niet hinniken hé, het allerzwaarste, grofste, bromgeluid stoot ze uit, het trekt op niks!!!!

Het is zelfs zo erg, dat als ze ergens haar stemgeluid laat horen ... andere ruiters pardoes omkijken om te zien wie die horror produceert!

Ik weet wel dat dit geen probleem of zo is, maar doen jullie paarden soms ook zo iets waarvan je denkt, o neeeeeeeeeeeeeeee die is écht niet van mij hoor?! Haha!
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 07-04-08 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel duidelijker gemaakt.

arans

Re: paard "te koop" voor 1 dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:02

Mijn vorige verzorg pony, kon gewoon niet hinneken Huilen van het lachen Dan probeerde ze het wel, maar kwam er een heel zacht piep geluidje uit. Nagelbijten / Gniffelen Arme paarden Ach gut

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:10

Scheten laten, echt overal Haha!

Heb ooit eens gehad dat ik met hem naar buiten ging aan de hand
Hij liet een scheet en ik word beschuldigd door een oud vrouwtje dat ik niet zo luid mocht protten... Haha!
Dan sta je ook met je mond vol tanden geloof mij Haha!

En wat hij ook vaak heeft is dat hij moet plassen tijdens een les of het rijden, ja dan laat ik het hem ook niet inhouden vind ik nogal ongezond.
Sta je in het midden van de piste naast je paard omdat ie moet plassen Rolleyes

Maar och, zie hem toch wel graag hoor, mijn stinkerd Lovers

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:12

ik heb een superstoere welsh ruin Haha!
en als hij zo superstoer met zijn superstoere nekje er op bij de andere paarden gaat staan snuffelen dan trekt hij zijn voorbeen op ...
slaat er een keer mee en.....en gaat ordinair staan piepen als een merrie Clown

daar gaat mijn stoere welsh hengst droom Tong uitsteken

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 23:13

O neeeeee, dan zou ik ook door de grond kunnen zinken!!!! Als ze de scheten van m'n paard verwarden met die van mij!!!!

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 09:49

Mijn verzorgpaard is echt een ramp.
Het is meer een schreeuw uit een horror film dan wat anders Clown

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:58

Mijn pony hinnikt heel schattig Lovers
Het is wel anders dan wat ik gewend wat- en toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik: OKE? Sigaar

Gelukkig is het geen horror geluid *LOL*

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:02

Mijn fjord op ponykamp. Alle paarden de wei in, noujah je kent het wel allemaal scheuren en ff kijken wie er de baas is. Ik roep dr nog een keer, Ze draait zich om en komt heel braaf/mooi aan draven

Ik helemaal trots natuurlijk van kijk mn paard reageert gewoon.. Vlak voor dat ze bij me was knalt ze vol over de drinkbak (tja euh ze is nogal lomp Tong uitsteken ) haha ik heb me kapot geschaamt Tong uitsteken Tong uitsteken

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:03

Mijn pony (van 1.50) schreeuwt echt alles bij elkaar als hij op nieuw terrein is en we niet opschieten met hem uitladen. Mensen verwachten dan een flink paard, omdat hij zo hard brult, en daar komt dan mijn fijngebouwde mannetje de trailer afstampen. Clown

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:05

Wij hebben ook een paardje, dat niet echt kan hinniken klinkt heel raar erg schor ofzo..

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:05

Mijn merrie hinnikt altijd alsof ze met een veulentje praat, heel zacht en lief. Mijn shet hinnikt de hele stad bij elkaar (die hoor je dus echt op een kilometer afstand). En mijn ruin hinnikt naar alles wat los en vast zit en als het even kan ook ademhaalt (moet wel paardachtig zijn). Hij denk dat hij nog hengst is. Vandaar.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:06

hahah mijn ene verzorg en bijrijdpaardje doet ook een soort-van-bijna-hinnik alleen net niet hahah.. is een sooort van lannge hoge piep ieeeeeeeeeehieehieeiiiee, maar zit in de genen ofzo, want dr moeder kan t ook en dr volle zusje van 1/2 jaar doet t ook af en toe hahah! soms doet ze alleen ie! dat is helemaal grappig.
Altijd schten laten als je bij de achterbenen bezig bent is dr ook zoeen...
en natuurlijk als je iets wilt laten zien dat je paard normaal altijd braaf doet, dan doen ze natuurlijk altijd net niet wat je vraagt als er iemand kijkt he...

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:07

Hahahahahahahaha Huilen van het lachen godzijdank kwam er geen klant binnen, zit hier achter de balie te giegelen ROFL
heb t wel regelmatig met mijn poes Vork en soms ook met de hond Clown

viv77

Ik noem die van mij altijd zee hond..ze 'hinnikt"met zo een vreemd laag geluid, een beetje brommen..klinkt van geen meter maar is wel schattig als ze het zo zacht naar je doet..

haffilover

Hahaha! Mijne hinnikt soms ook vet raar. Soms keihard, andere keer zon zacht piepje.

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:09

Haha ja mijn fjord als die een ezel ziet dan sleurt die je helemaal mee naar die ezel hij is dan echt niet te houden

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:12

Hahahaha, geweldig! Huilen van het lachen

Ik heb het soms dat mijn knollie mensen 'aanvalt'. Ze ziet dan in de verte al wat mensen lopen en wil er dan ook absoluut naar toe.. Nagelbijten / Gniffelen . Van mij mag ze wel íets meer mensenschuw zijn.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:16

Mijn verzorgpony hinnikt niet altijd, maar als ze het doet, is het super schattig! Laatst kwam ik aanlopen, en toen gaf ze een heel schattig hinnikje. Lachen

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:42

Mijn paard (die we nu zon 3 maanden hebben) heeft 1 keer naar me gehinnikt; Hij stond in de paddock, ik was aan t uitmesten, dacht ik ineens; he, wat hoor ik , regent het nou??? Ja, hoor ik hoor de regen tegen het dak kletteren. Ik snel naar buiten gerend. Daar stond iej, helemaal doorweekt en toen gaf iej zo'n piepklein hinnikje, zo van Help me! Help me! Ah, dat was zo ontroerend ROFL

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:28

ELpatcho schreef:
Mijn fjord op ponykamp. Alle paarden de wei in, noujah je kent het wel allemaal scheuren en ff kijken wie er de baas is. Ik roep dr nog een keer, Ze draait zich om en komt heel braaf/mooi aan draven

Ik helemaal trots natuurlijk van kijk mn paard reageert gewoon.. Vlak voor dat ze bij me was knalt ze vol over de drinkbak (tja euh ze is nogal lomp Tong uitsteken ) haha ik heb me kapot geschaamt Tong uitsteken Tong uitsteken

Hahahahaha, dat kan ik goed begrijpen! Ik zie het al helemaal voor me ... ROFL

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:32

die van mij maakt onder het rijden ook wel een hele aparte geluidjes.. HIiihiiihiiiiiiiiiiiiiiiii zn raar piepende toon, of hij mompelt. Ooit had ik een wedstrijd, ik melde netjes me bij het jury hokje. Alleen mijn edele ros had blijkbaar de glazen ruit voor het hokje niet gezien Haha!. En knalde met zn harses tegen die ruit aan, ik had toen al de dag van de jury mensen gemaakt Knipoog

edit : Nog een situatie, mijn paard was even niet los geweest omdat alles te nat was buiten. Dus hij loopt buiten, gruwelijk te showen. Dus daar sta je als baas o zo trots. Komen nog een paar stalgenootjes bij kijken...En dan beginnen zn capriolen, Nouu ziet er gaaf uit! Tot de bewuste actie kwam, hij sprong met 4 binnen in de lucht, gooide zn achterbenen flink naar achter. Maar vergat zn voorbenen weer neer te zetten, En ging echt vol op zn plaat Bloos . Geloof me dan ga je ook door de grond Vork
Laatst bijgewerkt door vencedor op 06-04-08 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:35

OOeeh die van mij heeft ook zoiets, chique damespaard, hoog op de benen, donkerbruin, chique beestje. Maar als ze moet poepen, of plassen dan KREUNT ze, NIET normaal, zooo hard echt zo'n UUUUUHHHHHHHHH geluid, super hard. En ook tijdens het rijden als ze het ff moeilijk heeft, in het ritme van de draf Uh-Uh-Uh-Uh-Uh-Uh. en in de galop maakt ze het nog spannender als ze druk is komt er zo'n Uje-Uje-Uje geluid uit Clown

als je het hoort is het echt heul erg Clown

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:36

Oh hahaha, dat kreunen bij het poepen en plassen doet mijn paard ook. Nagelbijten / Gniffelen

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:39

Een paard van 8 à 10 waar ik me een tijdje mee heb bezig gehouden, was nog nooit van zijn moeder weggeweest (daar kende ik hem nog niet). Het was een soort boerenpaard van +/-1meter 85. Erg impressionant allemaal. Maar hij hinnikte nog als een klein veulentje, megahilarisch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:40

Nee ik denk bij alles, dit is echt een paard van mij Haha!