Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoop_fan schreef:Hoi, ik zou eens willen vragen..
Zijn er mensen die al eens op ponykamp in Leignon geweest zijn? met topvakanties mee?
Of zijn er mensen die zaterdag vertrekken en de zaterdag erna terugkomen? ik wel ;p Maar ik zoek alvast enkele vriendjes :p
En wie is er al eens geweest enz.. Vertel me anders
p.s. We gaan ook zwemmen, ik heb er echt geen zin in, zou k dan wel mee gaan zwemmen? of zal ik iets verzinnen?

Snoop_fan schreef:Me zus is ook als moni meegeweest met een soort van taalkamp enz.. vorig jaar, ze vond het heel leuk
Ik zwem niet graag,, en omdat ik ook heb gekozen voor een ponykamp met kinderen van 9 -12 jaar ben ik daar wss de oudste met bijna 13jarige en hopenlijk niet met die klein "jung" (sorry..) in 1 kleedkamer! En dan zo'n vervelende badmuts
Ik vertrek zaterdag al!
En m'n valies is al vol met alleen kleren en rijlaarzen alleen
Morgen wat uitzwieren
En mag je kiezen op wat voor pony je rijdt? want ik wil altijd redelijk kleine pony's (b of c pony's ofzo).. Omdat ik anders echt bang heb..
EN hoe ziet de niveautest eruit
Leg me alles uit

)
ulleke schreef:
iemand een oplossing? de helft van de valies gaat al naar de kleding en da anders helft naar ondergoed, en laarzen, tok en zweep.. Snoop_fan schreef:Op de brief stond ook dat er al wandelingen zijn (wellicht met begeleiding)
Ik hoop echt da'k met m'n vriendin op de kamer lig.. maar ik kan nu: stappen, draven, galopperen, beetje springen (alleen nog maar met eigen shet geoefent) dus in springen nog geen ervaring..
Maar m'n vriendin heeft de'r A-brevet al en ze springt ook al goed.. dan zla ik wellicht niet in dezelfde groep zitten?
M'n valies kan niet toeiemand een oplossing? de helft van de valies gaat al naar de kleding en da anders helft naar ondergoed, en laarzen, tok en zweep..
tot nu toe krijg ik ze nog toe maar er moeten nog handdoeken bij enz.. 
reservevoedel :p:p
Snoop_fan schreef:Echt? want ben niet zo'n goede eter..
Stel eens wat voor.. wat beiden ze zoal aan?
En mag je gsm + oplader meepakken? want deze heb k echt nodig
Snoop_fan schreef:Pff.. Afgeven!
EN tot hoe laat mag je opblijven?
En tot hoelaat mag je sms enz..
Want hou liever gsm bij mij!
Meer vertrouwelijker..
Er stond niets van op de brief
En zit je in een grote groep, hoeveel personen?
En per hoeveel personen heb je les? groepen van 15 mensen of groepen van 5

)
dat kan tijdens het rustmoment 's middags.