Langs de "grote" weg tussen Alkmaar en Schagen wordt stal Nieuwland gebouwd. Tenminste....werd, want al een héle tijd ligt de bouw stil. Het woonhuis is voor het grootste deel af, er is ook al wat graafwerk gedaan in de tuin en voor de hal of de buitenbak. Het zou een luxe pensionstal moeten worden en ik ben benieuwd of iemand hier weet waarom de bouw stil ligt? Alvast bedankt!
Dat kan wel kloppen. Ik had hun website bekeken die op een gegeven moment vermeld stond, en ik dacht: dat ga ik even in de gaten houden. Lekker dichtbij. Maar nu gebeurd er idd al maanden helemaal niks meer. Laatst was er een bouwkeet weggehaald. Het kan toch niet zo blijven liggen allemaal tot sint juttemis? Het leek een mooi complex te worden.
aha, daar zit wat in. Dus hij moet het óf verkopen, óf de staatloterij winnen. En weet je ook hoelang het zo mag blijven? Want deze situatie is ook niet conform het bestemmingsplan. Ik had wel interesse om er te gaan staan met m'n knollies! Hin ervan af of ze veel buiten kunnen staan, want ik zoek nog steeds een fijne plek dichtbij Alkmaar.
Ik sta bij sta Neiwuland. Volgens mij heeft hij het geld niet om verder te bouwen. Zijn andere huis is namelijk ook nog niet verkocht, dus daar zal het ook aan liggen. Ik vraag me af of het er ooit wel komt.
Zou erg jammer zijn, had er misschien ook wel willen staan, is om de hoek zowat! Zit alleen niet echt veel weiland bij. Heeft hij nog nu dus ook al een pensionstal? Misschien als hij er niet mee verder kan, dat hij het weer moet verkopen en een ander er zo'n stal gaat beginnen.
oh oké, dat is gunstig! Hoop dat 'ie een oplossing vind. Wel vreemd dat je aan zoiets begint voordat je zeker weet dat je het allemaal kan financieren. Als zo iemand dan een bedrijf moet runnen, dan maakt dit niet echt een goeie indruk. Kan best een aardige en goede vent zijn verder hoor. Hou me ten goede, ik ken 'm tenslotte niet.