Ik zou vandaag onderling dresuur starten. Een B proefje. Meneer was niet voor uit te branden maar reageerde iig niet zo idioot op andere paarden. M'n punten vielen me alles mee. Had 153 punten.
Maat toen ik me in ging schrijven voor de dresuur vroegen ze of ik ook wou springen. Maar 60 cm was het laagst wat ze hadden en dat vind ik voor hem toch ff te veel. Maar toen zeiden ze dat er ook iemand met een paard ging balkjes lopen en een paar kruisjes springen. Dus Den en ik gingen ook meedoen. Ik bleek uiteindelijk de enige te zijn.
Met inrijden was hij zo braaf. Waren volgnes mij op een gegeven moment wel 15 paarden in de bak en hij gaf geen kik. Ook niet toen d'r 1tje tegen hem aan liep. Echt zo braaf. Ik was echt weer verbaast over hem. En zeker weer helemaal

In het parcours werd hij warempel helemaal een beetje heet. Ik heb Dennis nog nooit heet(buiten het dekken om dan) meegemaakt. Als een idioot op die hindernissen af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zat zelfs een heuse muur in(van 1 blokje hoog

Den en ik waren echt komisch nummer volgens mij maar ik vond het heel leuk. En Den heeft d'r weer heel veel van geleerd.