Ponykamp Les Cheveaux

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Ponykamp Les Cheveaux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 16:03

Hey!
Ik was heel heel heel benieuwd wie er allemaal naar Les Cheveaux gaan deze vakantie!
Maakt niet uit welke meivakantie, zomervakantie!
Gewoon iedereen die er naartoe gaat, of er ervaring mee heeft!
Iemand die iets kan vertellen over de paardjes/pony's
Wat er te doen is?
Kortom PONYKAMPVERSLAGEN Haha!!
En wie er mee gaan ^^!
Ik ga zelf in de meivakantie (ben zo mega zenuwachtig, ik rij namelijk nog niet zo lang Clown !)

Alvast bedankt voor je reacties!

Sannie13

Re: Ponykamp Les Cheveaux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:31

Heej,
Ik ga er deze zomer niet heen, maar ben er wel geweest (als we het over dezelfde hebben tenminste, het zijn er 2, een in Drenthe en een in Zeeland, ik was in Drenthe) Ik vond het er erg leuk. Leuke paarden, aardige leiding, niet te grote rijgroepen en er worden veel leuke dingen gedaan. Cool En ook als je nog niet zo veel ervaring hebt is het een leuk kamp.
Ik kan het echt aanraden! Haha!
(ik hoop dat we t over dezelfde hebben, die in Zeeland ken ik namelijk niet Bloos )

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 09:29

Sannie13 schreef:
Heej,
Ik ga er deze zomer niet heen, maar ben er wel geweest (als we het over dezelfde hebben tenminste, het zijn er 2, een in Drenthe en een in Zeeland, ik was in Drenthe) Ik vond het er erg leuk. Leuke paarden, aardige leiding, niet te grote rijgroepen en er worden veel leuke dingen gedaan. Cool En ook als je nog niet zo veel ervaring hebt is het een leuk kamp.
Ik kan het echt aanraden! Haha!
(ik hoop dat we t over dezelfde hebben, die in Zeeland ken ik namelijk niet Bloos )

Haha! Ja, we hebben het over dezelfde!
Sorry Bloos Ik wist niet dat er meerdere waren:P!
Het gaat dus om die in Drenthe!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 17:48

Daar ben ik 3 keer geweest! alweer een tijdje geleden, maar erg gezellig Ja ze hebben 3 slaapzalen met stapelbedden en van daaruit kan je het weiland zien!
leuke pony's en een mooi bos om in te rijden! het leukste vond ik altijd de miss pony verkiezing Vork

girlie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:40

Hooi!
Je hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn hoor voor het ponykamp! Het is reuze gezellig. Lekker buitenrijden met de pony's, dressuur en springles in de bak, pony versieren en ook nog gewone heeeellle leuke spelletjes doen! Het maakt niet uit dat je nog niet zoveel ervaring hebt. Je wordt ingedeeld in een groep met kids van hetzelfde niveau! En er zijn hele lieve pony's dus dat komt helemaal in orde!

Ik ben zelf leiding, de mei vakantie! Dus ik zie je dan!

groetjes Linde

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 16:01

lieniminnie schreef:
Daar ben ik 3 keer geweest! alweer een tijdje geleden, maar erg gezellig Ja ze hebben 3 slaapzalen met stapelbedden en van daaruit kan je het weiland zien!
leuke pony's en een mooi bos om in te rijden! het leukste vond ik altijd de miss pony verkiezing Vork

Haha (A) Miss Pony verkiezing :d.
Dát lijkt me hip ^^!

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:23

BRT -> MA

amber1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:11

kan iemand mij dan ook vertellen tot welke leeftijden het kamp is?
ik ben nu 16, en ik zoek nu een ander kamp, want ik ging altijd naar Klein Oever in balkbrug, maar daar ben ik nu te oud voor:(

sas155

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 13:10

ik ga ook in de meivakantie Haha! heb dr al super veel zin in Haha! ben al eerder geweest en vond t echt heel erg leuk Haha!

t is geloof ik tot 16 jaar, maar ze hebben speciale 15+ kampen. ben zelf ook 16 maar vind t nog wel super leuk Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:07

Ik ga er als het goed is van de zomer leiding geven, ga er vrijdag heen om even te babbelen met Christien Haha!

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:47

het is daar zooooooo gaaf!! op de manege waar ik rijd staan paarden en pony's was lc!! namenlijk: lucy, alex, lilly en becardi:P
alex is het liefste en het leukst om te rijden:D

girlxx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:29

kennen jullie die??