Zouden sommige paarden vaster slapen dan andere? Want meestal staan paarden vrij snel op als je binnenkomt, of in ieder geval hebben ze door dat je er bent, Razinda niet.
Verder hangt ze vooral de clown af, loop ik bijv. met een emmer met een pollepel langs haar box, om er slobber en zemelen in te doen. Zet ik die emmer neer, weg pollepel...

Kijk ik naar Razinda, heeft ze dat ding in haar mond en kijkt me heel ondeugend aan. Had ze die die stiekem en heel snel uit die emmer gepakt toen ik langsliep.

Eergisteren moest ik ook weer zo om haar lachen, er zat een monster in haar hooi. Ineens was haar hooi doodeng en stond ze achter in haar box en maar snuiven en kijken naar het hooi.

Als ik een plukje hooi pakte om haar te laten ruiken stond ze nog meer in een hoekje te ronken en te snuiven. Gek paard!

Ze is behandeld door een van mijn DA-en, die is ook de altneratieve weg ingeslagen. Het was super interessant wat er uit kwam, eigenlijk alles wat ik al dacht kwam er uit. Ik ga het nu eerst op die manier proberen voordat ik weer verder ga zoeken. Ze is heel speels en druk, en aan de longeerlijn bokt en rent ze weer lekker. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!