lijst velthoen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

lijst velthoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 20:51

ik ben net naar t nieuws aan t kijhken en de lijst nummers zijn bekend gemaak,toen kwam lijst ?? de lijst van velthoen en wat denk je hij wil zich ingaan zetten voor t paard Haha! Haha! Haha! Haha! ik ben beniewd,als ie goede iedeen heeft heeft hij mijn stem,maar toch maar eerst ff afwachten wat zijn iedeeen zijn

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 21:27

Zou ergens al bekend zijn wat zijn idee-en zijn Lachen ?
Dit klinkt goed.
Wat zou hij willen gaan verbeteren ?
Duidelijkere verkeersregels Paard vs. Verkeer o. i. d. ? Zo ja, dan hoop ik dat het een beetje goed is richting de paarden Lachen (Niet dat ik de automobilisten niks gun, maar een beetje duidelijkheid kan nooit kwaad. Er zijn nog best veel misverstanden over het paard in het verkeer).

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:30

Tja, helaas bestaat de wereld niet alleen uit paarden en is er meer belangrijk op de wereld... Haha!
Wat bij mij niet wegneemt dat de rechten van het dier een hot issue zijn en dan niet alleen de paarden!

Ik zal zowiezo al niet op een partijtje stemmen wat geen bekendheid heeft, ik zal eens zoeken op inet voor een programm oid.

*edit*
Lijst Veldhoen is niet bekend op inet.
Partij voor de Dieren wel, dat lijkt me persoonlijk een betere keus als je het welzijn van de dieren voorop wil stellen.

http://www.partijvoordedieren.nl/partij/actueel.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:01

Zo'n partij heeft zich dus verdiept in maar 1 onderwerp.... Heeft dus geen enkele zin om daar op te stemmen. Tenminste... als je bijvoorbeeld ook wat geeft om dingen als wachtlijsten in de zorg, veiligheid op straat, onderwijs etc etc. Maar als je zelf zo beperkt bent dat je denkt dat paarden het allerbelangrijkst in de hele wereld zijn, dan is het misschien een goede keuze om er op te stemmen.... Frusty

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:02


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:28

Ik dacht dat ik pas een mailtje over die Partij voor de Dieren had gehad dat het juist tegenovergesteld was... Ze gingen rare dingen invoeren als bepaalde dieren die je dan nog maar als huisdier mocht (hond, kat, grasparkiet, konijn en cavia ofzo) de rest werd dan verboden en nog meer van die maffe dingen. Maar ja, het kwam eop neer dat de Bond voor Dieren dus in het belang van de dieren keek, dus ze wilden niet gehouden worden als huisdier ed. Ik heb het ook alleen maar van mijn mail, dan weet je het wel... onzin waarschijnlijk...

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:53

Okee, jullie hebben er gelijk in dat paarden niet op nummer een staan. Ik bedoelde ook niet dat ik alleen aan de paarden denk, maar dat was het enige standpunt van die hele partij die ik kende.
Ik denk niet alleen aan paarden, onderwijs en gezondheidszorg vind ik belangrijker.

Nu ik dat andere topic heb gelezen weet ik wel een beetje waar ze nog meer op letten, maar verder ... Ik weet dus helemaal niks van politiek. Hetgeen iedereen wel geraden heeft Lachen . Gelukkig heb ik nog 2 jaar om een goede mening te vormen en rond te kijken Lachen .

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:53

lijkt me een beetje kortzichtig om daar op te stemmen, net zoiets als een ouderenpartij.