Ik zat in de kantine thee te drinken samen met een vriendin. Om zes uur besloten we dat we wat gingen doen. Wij twee paarden uit de roundpen gehaald(dan kom ik niet langs Pablo) en ik ging Pablo pakken om in de roundpen aan het werk te gaan. He das vreemd stal leeg, het zal Annelies(vriendin) wel zijn die hem er al heen loopt. Maar nee zij was aan het uitmesten. Ik wist niet dat hij net binnen kwam toen ik uit mijn werk kwam, dus ik dacht dat hij dan misschien op het land gezet was nog even. Ik stond dus bij het land kijken of ik in het donker wat zag bewegen, ik zag niets dus ik dacht nou doeg je bekijkt het maar ik haal je straks wel.
Op dat moment zie ik Brigitte aankomen rijden met de trailer achter haar auto(is erg vreemd aangezien even daarvoor zei dat ze ging eten), ze stopt naast me en ik vraag of hun weten waar Pablo is. JA zegt ze die staat achter in de trailer

Ik ben zo blij dat er niets gebeurd is, ze rijden op die weg 100 km per uur( je mag er 80) en de ene kant op stond file dus die reden niet zo hard.
Maar het begint me nu een beetje bij te komen wat er had kunnen gebeuren en daar wil ik echt niet aan denken

Maar goed het was me het avondje wel dus!!!!
Groetjes Roos en Houdini Pablo