Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Waarschijnlijk vind ze alleen het rijden leuk en denkt ze dat dat verzorgen ofzo is. Nee dan kan je maar beter alleen op de manege gaan rijden. Of ze durft niet te zeggen dat ze het uitmesten bijvoorbeeld tegen vindt vallen en het dan gewoon niet doet. Het is echt heel vervelend als je iemand je paard toevertrouwd en er dan gewoon niets mee gedaan wordt. Ik heb ook zoiets meegemaakt maar dat was toen ik afgelopen zomer op vakantie ben gegaan. het meisje die sonja zou verzorgen zei dat ze steeds 5 of 6 dagen in de wek zou rijden maar heeft het vaak gewoon niet gedaan omdat ze door andere tegen werdt gehouden. sonja stond namelijk bij nog andere pony's in de wei. Die andere mensen hebben haar toen ook gewoon mee naar buiten genomen, en hebben haar gewoon proberen in te spannen. Toen ik dat na de hand hoorde van dat meisje( ze was zelf al erg verlegen dus ben al blij dat ze dat verteld heeft), ben ik eens flink naar die mensen gestapt en heb ze eens even gevraagd of ze een goede reden hadden zo maar ,met mijn paard er van door te gaan. Ja maar ze moest toch gereden worden? ja maar niet door jullie en zeker niet zomaar door mensen die ik niet ken en waar slaat dat inspanen op als ik een rijpony il en helemaal niet voor de kar wil? Normaal heb ik echt niet zomaar zo'n grote mond tegn een volwassene maar dit ging me echt te ver. ALs ik jou was zou ik er maar wat van zeggen en anders een andere verzorger zoeken. Tenmiste als je toch nog eens zou willen proberen. veel succes groetjes claudia