Wat hebben/moeten jullie overhebben voor je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 16:40

Mijn salaris gaat ook op aan mijn paardjes, krijg er veel voor terug, maar soms wou ik dat ik weleens wat meer geld overhield om eens lekker te shoppen.Maar ja dat weet je als je aan een paard begint.Ik heb het afgelopen jaar veel kosten aan klinieken gehad en dan hakt het er behoorlijk in.Gelukkig is mijn vriendje ook dol op ze en helpt me weleens uit de brand, dat is wel fijn Haha!
Mijn ouders betalen soms weleens iets voor me en dan wil ik het terug betalen en dan zeggen ze van laat maar zitten, dat is wel heel lief van ze.
Maar grotendeels komt het op mijn salaris aan, vind ik ook niet erg, is mijn hobby.
Er gaat ook veel tijd in de paarden zitten, je kan niet lekker na het eten op de bank gaan hangen en niet heen gaan als je geen zin hebt, alleen als ik me niet lekker voel doet mijn vriendin ze, maar anders ben ik er elke dag, doordeweeks altijd savonds omdat ik 40 uur werk.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:01

Ik heb Omar van mijn eigen geld gekocht en onderhoud hem ook zelf. Ik werk 40 uur in de week en een groot deel van mijn geld gaat naar Omar. Zeker het 1e jaar dat ik hem heb zal een duur jaar zijn ook vanwege koop van Omar in april 2002 maar ik werk er graag voor om mijn ventje te kunnen onderhouden en heb er absoluut geen spijt van.