hele gezellige stap opzich, iedereen kende elkaar en maakte wel een praatje met elkaar 
Als 12 jarig meisje laat je je beinvloeden door wat de eigenaar van je verzorgpony vind en doet, en die ging voornamelijk met de eigenaar ( M.) en dochter van 1 paardje om : Mitchell
Onwijs gezellig tijd had ik daar mee gehad, mocht hun paardje ook zo af en toe rijden
zonder zadel, een klein sprongetje en buiten .. ronduit HEERLIJK!Helaas gingen de stalprijzen omhoog en ook M. vond dit teveel worden, mitchell werd verplaatst (ook ivm verhuizing) en ik moest ovre 3 weken van hem afscheid komen nemen
Maar zo lief als M. was : ik mocht nog wel langskomen op hun nieuwe stal
! ik happy natuurlijk , blij geen afscheid te hoeven nemen, zij hem gedag met de gedachte hem snel weer te zien
!Na een maand afgesproken, was M. er echter niet.
Ik zoooo lang geprobeert te bellen, dat mijn moeder zei dat ik het achter me moest laten. ze kwam niet ze wilde het niet
later belde M. op dat ze het helemaal vergeten was en me die week wel belde voor een nieuwe afspraak.. ik met hoop gewacht, geen belletje niks niet
!ik begon hem te zoeken .. maar lukte niet
dus die hoop opgegeven.. Ik kreeg een nieuw verzorgpaardje (waar ik niet meer zonder kan
) en begon alles te vergeten, zoals ik ook wilde
! ik wilde niet terug denken aan hoe het was gegaan, en dat ik hem had gezegt terug te komen maar het niet gedaan had. ik was er zo kapot van dat ik het wilde verbergen! ook noooooit een woord erover tegen andere gezegt. ik zou niet durven 
Tot ik vandeweek een beetje op bokt rondzocht, en ik weet niet meer waarom, maar in de zoekmachine Mitchell ingaf, er kwam een resutlaat uit van een draver ruin (bruin) die pringen erg leuk vond en bij manege waar mitchell vlakbij zou staan lesde.
Ik het erop gewaagt en een berichtje in het topic daar neergezet
en 3 keer raden , HET IS HEM
Ik kreeg contact met iemand die daar op stal loopt ( ONWIJS BEDANKT! ECHTWAAR
!)en die zou wel een klein gesprekje met haar aanknopen (M.) en beetje proberen te ontrafelen of ze niet weer eens contact wilde en ik mitch nog een keertje kon zien
!Nog een keer raden
ze was onwijs enthousiast en wilde wel weer contact
zo gezegt zo gedaan heb ik haar nummer gekregen en haar VOL van zenuwen gebelt 
Rond de tijd toen zat ze een beetje in de problemen en stress, ivm verhuizing en wat prive zaken .. en was het zo geheel vergeten
! maar ze had achteraf geprobeert contact te zoeken.. echter kon ze mij niet tepakken krijgen
! Maar als ik het leuk vond mocht ik wel langskomen
ik sprong natuurlijk een gat in de lucht.. de 26ste ga ik erheen
en ik kan niet wachten
! foto van mitch
:
Gelukkig dat M. je nog wel langs wil laten komen
!