Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn hand is 2 keer zo dik .
Ik kreeg een voetje en zij werd vast gehouden. Ging altijd goed. Ik kreeg ook op die dag weer een voetje. Maar ze deed een stapje achteruit, oeps, tegen een hekje aan. Dat vond ze eng, dus ze begon wat rare sprongen te maken. Ik zat nog niet of ik lag er al weer langs. Toen heb ik m'n been ergens tegenaan gestoten of een trap gekregen, weet ik veel, een flinke schaafwond = nu een flink litteken. Paar dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen en toen was 't weer over.
, hand verstrikt in longeerlijn terwijl paard er bokkend vandoor gaat, tussen het paard en de balk voor in de trailer terecht komen, blauwe tenen door een onhandig paard, paard dat zijn voorbeen optilt terwijl ik aan het bandageren ben en waardoor ik het been dus tegen mijn hoofd krijg. Ik zal niet meer doorgaan, maar ja: ik ben ook nogal onhandig...
Citaat:Op 2001-06-22 08:47, schreef Natascha:
bij ons ben ik niet de onhandige maar mijn paard. Dat is een echte lomperd. Zo is hij ooit eens met z'n kop tegen een verkeersbord opgelopen omdat ie niet op liep te letten.

).
Dit was tevens m`n beroertste "paardenongeluk", heb geloof ik 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik was zo woest dat ze me niet lieten gaan haha, na 5 dagen gaven ze op en mocht ik eindelijk naar huis (en yeah wat een napret van m`n koppige actie, maar niet heus
)