hier is ik weer,
tja ik moet het toch weer even kwijt. zoals al eerder gemeld vertrekken wij eind van de maand naar een andere stalling door het gezeik van bepaalde stalgenoten.
probleem is alleen dat we geen geld terug krijgen en ik het niet op kan brengen om 2x 175 euro neer te leggen(we hebben het dan wel over 2x 385 gulden!!!) en dat nog eens maal 2 want we zijn met z'n 2e
maar goed wij ons er bij neer gelegd dat het dan rond 28 december moet gaan gebeuren.
ik onze verzorgster gevraagd of dat ze zaterdag na het rijden van grootje
(zo noem ik de kwpner) kleintje (de fjord) nog wilde rijden.
krijg ik smiddags een mailtje dat ze dat meisje(13 jaar mondig genoeg) gewoon voor de sokken gereden hebben met "hun" VREEMDE BAKREGELS
en dat mijn fjord zich half dood geschrokken is met al die vreemde gasten die ineens in volle galop voorbij stieren. of net een paar stapppen voor zijn neus opzij schieten.
dan vraag ik je is dat normaal....? NEE DIT IS GEWOON TREITEREN!!!!
waarom...? misschien omdat ze met de fjord reed...... of misschien omdat ie van mij is........ of gewoon omdat ze GEK ZIJN!

zo kan toch niemand fatsoenlijk rijden.....? het is toch niet normaal dat ze je als een jekko voorbij galloperen? zouden ze dat buiten ook doen.. kennen hun de regels wel joh........
nou ja ik moet nog 3 weken mijn tanden op elkaar zetten..... en ohh wat duurt dat wachten lang... had ik nou een bult geld gehad dan had ik niet langer gebleven maar ik zit in een situatie dat ik niet anders kan.
gelukkig word ik gesteund door 3 kanjers van meiden en een moeder. (niet eens de mijne) DUS MEIDEN ALS JULLIE DIT LEZEN BEDANKT!
en ook een bedankje voor moeders voor de opbeurende gesprekken waar ik me weer helemaal mens door voel!
het aftellen is begonnen en ik kan bijna niet meer wachten de last op mijn schouders word echt te groot.