Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chantal86 schreef:helemaal niemand???
jammer
Ik zou me er of niks van aantrekken of een keer een grote bek terugtrekken. Maar ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een andere oplossing zoeken. Paardrijden doe je voor je plezier en hoor je met plezier naar toe te gaan
Negeren maarja, het is niet leuk voor jou om nu naar je paardje te gaan..
Afspraak is afspraak, klaar, had ze zich maar eerder moeten bedenken dat ze niet wou betalen.
Alleen soms zitten er gewoon rotte appels tussen.
Je haat 'ze' verschrikkelijk, maar eigenlijk is er maar 1 persoon die wat irritant loopt te doen en de rest praat gewoon niet meer tegen je? Terwijl die ene persoon al een hele slechte naam heeft zeg je zelf. Hoe kan ze jou dan zwart maken? Ik zou gewoon eens tegen die ene meid zeggen dat ze niet zo raar moet doen. En daarbij geen ruzies met de eigenaar van haar verzorgpaard betrekken, want dat zijn hun zaken en daar heb jij je niet mee te bemoeien.
En verder niet zo negatief doen. Als dat meisje echt een slechte naam heeft en jij niks verkeerd doet heb je van je stalhouder en die andere meiden niks te vrezen. Pas maar op dat ze straks niet meer tegen je praten omdat je zelf anders doet omdat je denkt dat ze niet meer met jou willen praten.
.
. Dus ik mag hopen, bidden en smeken aan god om het zo maar te zeggen. Want ze vernaggeld dus echt de sfeer onderling, heel de boerderij moet om haar draaien :S, en zodra er een nieuw paardje is, dan is het niet eens boeiend want tsja zij moet in de picture staan.
:(
zulk gedrag past bij een puber vind ik.
Wat voor stal je zoekt maakt niet uit, zelf sta ik op een grote stal met heel veel pensionklanten. En ik kan zeggen dat ik daar zeker geen spijt van heb, ze zijn stuk voor stuk allemaal zo aardig! Het is maar net hoe de mentaliteit op stal is en dan maakt het niets uit of het groot of klein is. Chantal86 schreef:Weet je wat het is knoffer, het gaat echt van kwaad tot erger.
Ik ben zo bang dat ze zometeen me paardje wat aan doen. Want zo zielig schat ik ze wel in.
en negeren dat is best moeilijk voor mij, want ik voel toch wel de spanning enz.. en dat word vanzelf wel stress

larrylurex schreef:paardrijden is je hobby hoor niet met een dikke strot gaan rondlopen, je komt er tenslotte voor je plezier toch?