Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mekkiemek schreef:Wat leuk! Ook ik heb leren rijden op de Bronkhorst. Dat moet zo'n 27-28 jaar geleden zijn geweest. Ik heb leren rijden op Max en Moritz en heb veel plezier gehad met Wendo en Flag. Ik zag ergens de naam Alicante voorbijkomen. Aaltje is door mijn vader gekocht en later hebben we nog een veulen van haar gehad. Les had ik van Joke, TH en Astrid. Ik heb er jaren gereden en later hebben mijn ouders mijn eerste pony van de manege gekocht, Fliget. Bij de Bronkhorst kreeg je een goede basis. Ik heb er veel goede herinneringen. Groetjes, Claire
, Daarna veel gereden op Hanko (want de rest vloog daar steeds af
) Nutmeg was mijn andere favo, en Bert (???) en Ernie (2 bonten). Heb daar 2 jaar gereden, toen gingen ze stoppen. ladypaard schreef:ahh wat leuk, hier ben ik ook begonnen. Op Flokker, Daarna veel gereden op Hanko (want de rest vloog daar steeds af
) Nutmeg was mijn andere favo, en Bert (???) en Ernie (2 bonten). Heb daar 2 jaar gereden, toen gingen ze stoppen.