het is af en toe nogal een klier en zo begon hij ook, nou dat kon natuurlijk niet en gelukkig was er niet veel voor nodig tot hij dat in de gaten had.
het ging eigenlijk heel goed, hij is zo slecht aan het been dus heb hem een paar keer flinke schoppen verkocht.
hij liep zelf lekker nageefelijk(is nog vrij jong en niet zo veel gewend wat dat betreft)
en bovendien waren we ook gezellig samen met een duif in de bak..

maar toen viel dat paard dus!hij zakte zo door z'n voorbenen..het kwam echt onverwacht, het ging juist zo lekker..
hij viel op mijn voet maar uit een soort reflex zorgde ik er toen meteen voor dat hij niet verder op me viel(vraag me niet hoe...)
dat paard knalde met zijn ijzer tegen de wand dus meteen kwamen mensen aan gestormd die dachten: wat hoor ik nou..haha.
nou, al het zand weer afgeklopt en weer erop.
paard liep niet goed dus heb hem maar uitgestapt en zijn beentjes afgespoten, voelde niet dik ofzo..
net maar even de eigenaresse opgebeld...ik was best bang voor haar reactie maar ze zei: ach, dat kan gebeuren..
ik hoop alleen dat haar paard niet kreupel is(loopt pas weer een paar maanden na ruim een half jaar op rust..)
en mijn voet doet echt pijn..misschien wel gekneusd..laten we hopen van niet..zal toch echt moeten rijden...dan maar zonder beugels