Ycke is verkocht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Ycke is verkocht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 19:25

Ik wist het wel al heel lang, maar als het eenmaal gebeurt dan is het toch wel erg....
De eigenaar zei dat ze haar volgende week zouden ophalen dus ik was er nog helemaal niet op voorbereid. Ik kwam vandaag dus naar de stal en toen zei de eigenaar dat ze haar zometeen gingen ophalen. Dat schrok ik wel van! Scheve mond. toen ging ik haar voor de laatste keer borstelen en wandelen door de bak heen. Ze kwamen al heel snel met de trailer en ze stond er heel snel op.
Ik heb niet echt afscheid kunnen nemen, want ze pakte haar meteen al over en toen stond ze er al op. En daarna wou ik niet meer naar haar toe, waar ik achteraf wel spijt van heb. Verdrietig

Gelukkig staat ze een kwartiertje fietsen van mijn huis vandaan, dus ik kan haar altijd nog opzoeken. Ze stond heel rustig in de trailer, ze had maar 1 keer gehinnekd. Ik hoop dat ze het daar heel goed heeft.....

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:39

vervelend is dat he, ik had dat ook bij Koos, een lieve ruin, hij werd op een donderdag gehaald, ik moest rijden en zag hem zo weglopen, echt geen lolletje! maar gelukkig staat ze dichtbij jou huis, ik heb Koos nooit meer gezien, hij ging naar een handelaar toe grrr.

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 21:26

gelukkig dat ze wel dichtbij staat zeg,kan je der temiste nog opzoeken!!!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 13:20

Jeetje eef,
van de week dat ik je sprak vertelde je nog dat ze nog niet precies wist wanneer ze gehaald zou worden en nu is ze al weg. Jammer dat je geen afscheid hebt kunnen nemen van haar.Wat je toen wel bij wodan hebt gedaan ff lekker janken bij hem in de trailer.
Meid sterkte en je weet dat er volgend voorjaar weer een nieuwe taak op je wacht met de komende veulens van gerda en miepie.
Maar even goed sterkte voor nu.

Wodan en ik onderweg in de M2

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 16:24

Dank jullie wel! Het blijft erg als ze weg gaan, ook al weet je dat ze verkocht worden. Het volgende veulen van Gerda wordt ook verkocht, maar dan zal je toch weer zien dat ik weer loop te janken als ie weg gaat.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, ALiuvv, Anoukjuuuhh, dazai, Duhelo, Fleuribelle, Jooytjee, Poezebeest, Talindos, vierhoef, xRoossie95 en 106 bezoekers