Dat was dus net niet wat ik wilde horen .
Mijn eigen ponys staan op een wei bij ongeveer 20 mini shetten .
De eigenaar ervan kan door medische omstandigheden niet meer voor ze zorgen dus heb ik samen met vriendin die taak op me genomen .
Nu waren er 3 op onverklaarbare reden de wei uit gekomen .
We hebben niks kunnen vinden van waar ze uit zijn gekomen maar toch waren ze eruit .
De politie erbij en met zijn 5e zaten ze al achter de ponys aan toen ik kwam .
2 waren er inmiddels al weer terrug maar de derde is een behoorlijke streskip en liet zijn eigen niet vangen .
Gelukkig had ik haar snel te pakken .
Helaas gooide ze toen dr 200 kilo in de strijd en heb ik even de dijk heel snel gezien
wat de heren politie agenten uiterst amusant vonden
ik was helaas minder blij en heb nu de blaren op mijn handen staan .eenmaal alles terrug in de wei alles na gelopen en er was 1 zwakke plek in de heining of ze daar door waren gekomen geen idee maar voor de zekerheid palen vervangen .
nog een keer goed gemopperd
en ze vriendelijk verzocht voortaan in de wei te blijven .en nu ben ik net thuis en ben ik over mijn slaap heen dus dacht ik ga maar weer bokken .
Ik ben zo blij dat het goed is afgelopen en dat ze niet de 80 kilometer weg zijn opgerend want dan was het heel anders afgelopen .
Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en staan ze weer terug in de wei.

echt eng om dan ineens te horen dat je pony's er tussen uit zijn geknepen he? (ik krijg dan allemaal van die enge 'onder een auto gekomen' ideeen
. hij heeft blijkbaar daar 5 uur in de wei gestaan (en de hele tijd gegalopeerd, gesprongen, gebokt en al) en we werden pas om half 8 door mensen gewaarschuwt
gelukkig ook hem uit de wei kunnen plukken 
of in t midden, dat ie dr niet bij kan..