Mensen die plassen in trailer of stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:11

dat is smakelijk voor een paard om die vieze mensenplas in zijn stal te hebben, gatver!

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:27

Ik rij dus ook ergens waar geen WC is, middle of nowhere.
Tja, die eigenaar zegt altijd: doe maar in de stal. Is niet vies, niemand heeft het met de handen aangeraakt Haha!
Ik kan er wel om lachen. Gelukkig hoef ik niet echt vaak.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:50

Als je moet... dan moet je!
Als er geen wc is dan moet je daar wel gaan. Maar ik ben dan ook wel weer zo om het gelijk op te ruimen.

Op wedstrijden kom je soms wc's tegen die te smerig voor woorden zijn. Dan doe ik het ook liever in de trailer die je daarna toch weer uitmest!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:59

Ik heb nog nooit in de stal geplast. Wij hebben gewoon een WC Haha! Lachen

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:06

Ik vraag me echt ontzettend af hoe de mensen die perse niet in de stal willen plassen dat doen als ze 4 paarden moeten rijden. Dan moet je echt tussendoor wel plassen hoor! Dus zo gek lijkt de stal me niet.
Ikzelf sta gewoon op een mange met toiletten, dus geen probleem. Op concours zit er bij ons een toilet in de vrachtwagen, dus ik hoef niet door me hurken in een stand ( me moeder ziet me gaan Haha! *LOL* *LOL* *LOL* ).. Dus dat scheelt wel.
Voor de mensen die dat niet hebben zijn er volgens mij op concours altijd wel toietten. En als je even snel moet snap ik wedrom het probleem niet van in de trailer. De hoeveelheid "mensenplas" staat echt niet in vergelijking met dat van een paard. Hij merkt er nix van hoor.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:06

Persoonlijk vind ik kerels die wildplassen heel wat smeriger, of zoals mijn zoon vertelde: afgelopen zaterdag bij Impulse in de Brabanthallen in den Bosch waar mensen (of waren het varkens????) in hoeken van zalen gewoon gaan staan plassen. Er was zelfs een stuk waar allerlei rotzooi was neergegooid en iedereen ging staan plassen.......en een meisje gleed uit en viel er midden in...........bah

Hondenstront overal vind ik ook smeriger.........

Wel is het minder geslaagd als je mest voor de chamignonteelt wordt opgehaald......als je dan de volgende keer champignons eet moet je er niet aan denken dat er iemand in dat stro heeft geplast ..........

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:08

fabienne schreef:
Wel is het minder geslaagd als je mest voor de chamignonteelt wordt opgehaald......als je dan de volgende keer champignons eet moet je er niet aan denken dat er iemand in dat stro heeft geplast ..........


nee, je wil zeggen dat het lekker is om te bedenken dat er een paard in dat stro heeft geplast? Misselijk dat vind ik echt niet beter hoor

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:15

bij ons op de pensionstal plassen we (voor zover ik weet) alleen op de wc. Toen die er nog niet was heel soms in de stal als het echt nodig was maar bij mij is het nog nooit voorgekomen.
De jongens plassen wel eens op de mestbult maar dat vind ik niet zo erg als in de stal (toch staat het best wel aso Haha! )

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:32

Mijn paard plast niet op de trailer, dus waarom zou ik dan wel die trailer vies maken terwijl ik best even een eindje kan lopen naar het toilet.
Voordat ik naar mijn paard ga, ga ik even naar het toilet en als ik op stal nog moet, loop ik even bij de stalhouder naar binnen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:52

Werkelijk nog nooit aan gedacht !!!!



Onder geen enkele omstandigheid ga ik in de stal van mijn paard zitten. En ook niet in de trailer.

Ik wist echt niet dat mensen dat uberhaupt doen.
En al die berichten die ik nu lees: Verschrikkelijk zeg.
Oke, ik kan me voorstellen dat iemand die zijn plas niet op kan houden, en ergens achteraf gelegen zit, een alternatief moet zoeken.
Maar dan nog zou ik het niet in de stal doen. Overigens kan ik echt ontzettend lang ophouden.

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:18

Desiree schreef:
dat is smakelijk voor een paard om die vieze mensenplas in zijn stal te hebben, gatver!

Die vieze paardenplas (à heel veel liter meer dan een mensenplas) lijkt mij een stuk onsmakelijker (wat geur betreft).

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:25

Wij hebben geen toilet op stal, dan moet je soms wel he.
En ik kan me er nier druk om maken, dat beetje van mij bij die liters van Bill. Dat merkt hij niet eens.

Kendra

Berichten: 8741
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:37

Ik doe het alleen op dagen dat ik brokjes en hooi heb gegeten - dan komt de geur wat overeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:44

Ik heb het eens even met de paarden overlegd; ze hebben geen bezwaar, mits ik de zooi ook maar opruim.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 09:35

Soms heb je geen andere keus (stalhouder niet thuis en bosjes niet aanwezig en buren die veel kijken haha).
Dus dan zou ik het na een tijd ophouden wel doen, maar dan wel voordat ik uitgemest heb. Haha!

Verder ligt het er ook aan wat voor stal het is.
Staat het paard op houtkrullen of op stro, of iets anders.
Hoe is de bodem van de stal... is het gemakkelijk 'uit te mesten' als je net geplast hebt dus.

Het liefst doe ik het bij de stalhoudster, dat gaat nu wat gemakkelijker want op mijn nieuwe stal is vaker iemand thuis. Haha! En dat is wel fijn met die kou! *LOL*

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 11:05

Ik ga gewoon naar de wc. Als er niemand thuis is, dan houd ik op en anders fiets ik even naar huis (2 minuten)
De staleigenaar plast ook weleens in de stal. En ik heb hem verzekerd dat er een klein ongelukje gaat gebeuren als hij bij Codex in de stal gaat. Dat doet hij maar lekker bij zijn eigen paarden (eigenlijk is Dex van hem, maar dat mag de pret niet drukken) Ik vind het goor. De hond, Wolf, heeft nu ook al de vreemde neiging om zijn poot op te tillen in een lege stal. Nou ik doe gewoon de deur dicht als dex op de wei staat of als ik ga rijden. Ik vind het STINKEN. zo.....

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:52

iemand bij ons op stal had een keer een vriendin mee en die zei ''ik moet naar de wc'' toen zei renee (polly hier op bokt)''binnen is een wc''
toen zei dat mens dat bij ons op stal staat '' welnee ga maar in deze stal''
die was net uitgemest !
die pony gaat toch ook niet in haar bed pissen ?!

mizsz_gino

Berichten: 52
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:44

vin t ook wat razig klinken.....maja als er geen andere mogelijkheid is Tong uitsteken Tong uitsteken

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:49

helaas is er bij mij op stal ook geen toilet.
Je mag onder geen enkele omstandigheid in de boerderij van het toilet gebruik maken, zelfs niet als je er blijft een ofzo.

We kunnen dan kiezen: in een box of tussen de caravans en trailers, waar iedereen je kan zien zitten........ de keus is voor mij snel gemaakt.

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:57

Een paard plast toch ook in zijn eigen stal. Ik ken zelfs een die zijn drinkbak vol kakt en ik vindt dat toch wel wat viezer. Mijn verzorgpaard bijdt je dan in je gat, dus bij hem zal het wel niet gebeuren, maar bij de manegepaarden wel, en als je heel dringend moet waarom niet? Ik doe hetzelf wel niet hoor

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:05

topic van 1,5 jaar oud..

DubbelFun

Berichten: 88745
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:24

Niemand kan zolang zijn plas ophouden Haha!
Slotje maar dan Lachen