Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

belcanto schreef:ik denk dat het komt omdat ze best schrikachtig zijn en dus nogal is ergens van kunnen schrikken en omdat ze vaker gebruikt worden voor dressuuur, western en keuring en springen eigenlijk niet vaak voor crossen weet zelf ook niet helemaal waarom niet

Merel Blom schreef:. Maar doorrdat mensen hun conclusie al klaar hebben, zijn er veel zo;n goede pony misgelopen..
dan zullen ze hem heus niet kopen!
reddytobias"]
[quote="Merel Blom schreef:. Maar doorrdat mensen hun conclusie al klaar hebben, zijn er veel zo;n goede pony misgelopen..
dan zullen ze hem heus niet kopen!reddytobias schreef:als ik een lelijk beest tegen kom die dubbel Z loopt dan ga ik hem toch ook niet kopen?!
een arabier is stijf, en kan niet goed lopen en zou nooit zo makkelijk in de z kunnen komen als een kwpn-er ofzo, en als dat wel gebeurd is het een uitzondering, nou ik kon hem z'n hersens wel in slaan!!!
) loopt nu endurance. Maar ook daarvoor worden idd veel bloedpaardjes gebruikt. En ik ben het helemaal met je eens dat je aan de buitenkant niet kunt zien of er volbloed in zit. Een endurancegenootje van mij heeft een KWPN-er die half Engels volbloed is (vader Saros xx) en haar zus heeft een merrie van Candy Boy (ook veel Engels volbloed) maar die heeft toevallig een NRPS-papier omdat er ook nog een scheutje Arabisch bloed in zit. Ze doen in de endurance niet voor elkaar onder.