Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ronnie25 schreef:Ja waarom niet, het is zijn stal. Als je graag met slof wil rijde ga je maar naar andere stal
Ik vind het nog nieteens zo een gekke regel...

Ronnie25 schreef:Ik denk ook niet dat zo een staleigenaar zo een regel zomaar heeft. Hij zal er ongetwijfelt minder goede ervaringen mee hebben gehad op zo een stal dan...

geerke schreef:hoezo dierenwelzijn...?nee dat ze 23 uur op stal staan maakt niemand zich druk om,een slof verbieden wat een onzin... misschien als je slof misbruikt daarna een verbod...lijkt me beter...

Vjestagirl schreef:Er zijn er zat die wel gewoon met een slof kunnen gebruiken zoals hij bedoeld is. Ik bedoel, word stang en trens dan ook verboden? En sporen ook? Want er zijn zat mensen die daar niet mee om kunnen gaan...
Vjestagirl schreef:Ik bedoel, word stang en trens dan ook verboden? En sporen ook? Want er zijn zat mensen die daar niet mee om kunnen gaan...
Da's helemaal geen gek idee..
! want dan kan niemand meer met slof rijden, althans de mensen die hun paarden op pension stal hebben gezet!
!