TalithaSL schreef:Van een verzorgpaard, rij je meestal vaker op. En manegepaarden zij in het algemeen vrij braaf. Dat wil met een verzorgpony nog wel eens anders zijn. En daar kun je veel van leren, de meeste manegepony's lopen hun rondjes wel. Heb wel heel veel respect voor manegepaarden, ze laten iedereen maar op hun rug, hoe hard ze ook schoppen en stuiteren
Inderdaad, veel respect voor de manegepaarden. om zomaar iedereen en altijd op huin rug te laten..
En laten we even duidelijk zijn, manegepaarden leren ook nog, ik moest overlaatst voor het eerst op Caramel, een zéér kleine pony die altijd als tweede wil rijden, natuurlijk mag hij dat niet, alle grote paardne rijden vooraan en de pony's achteraan.
Maar hij probeerde enkele keren te trekken maar hi wou nietmeer als 2de, het was zo'n lieve pony en nu rijd ik er bijna elke les op, ook Kizzy die'k les op SNoopy had gegeven ging voor de eerste keer mee rijden, ik zei: "Victoria is debraafste pony,ze doet echt niets" maar neen, ze wou op Caramel omdat het zo'n schattie is 
Zo zie je maar, Caramel rijdt ondertussen ook niet meer vooraan..