Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rooz1993 schreef:ik denk dat een haflinger of een tinker een goed idee is.
makelijk in onderhoud.

Annemiekbram schreef:misschien een fjord..maarja daar moet je wel van houden...en anders een haf ja..maar die kan ook pittig zijn..bij ons op stal staan ook 2 haf's..die zijn best pittig!
en een tinker die is volgens mij altijd wel 'koel' ...
maarja..t is en blijft een dier..hij kan altijd een keer schrikken ofzo..maarja neem aan dat je daar wel rekening mee houdt.
. Ze zijn er van heel rijtypisch tot het zwaardere trekpaardtype en alles daar tussen in. Ook karakters kunnen veel verschillen. Er zijn er die de kachel met je aanmaken, maar zijn ook hele fijne, brave Haffies. Mensen op het Haflingersubforum kunnen je daar vast beter over informeren, er zijn ook voor websites over dit ras en je zou eens kunnen informeren bij de rasvereniging ofzo. Die kunnen je vast meer vertellen.
Aangezien ik hemof haar ook zou onderhouden qua beweging en verzorging gezien.
)
, en een pony van 1.45m ook, alleen is het dan wat mer afhankelijk van het ras en type
. Een Fjord zou ook erg leuk kunnen zijn, denk ik. 

Veel succes met je zoektocht!
)
maar misschien moeten jullie gewoon de 9e feb. naar Hargen komen en kijken naar de recordpoging...Megastranrit 2008.Kunnen jullie dit ras in volle glorie komen bewonderen
( http://www.hestagaman.nl )
(spiek maar eens in mijn profiel)