nou daar kan ik heel kort over zijn KLOOTE!
zondag heb ik mijn fjord er naar toe gebracht heel leuk en heel aardig allemaal.
tot dat we gister weer gingen en ik een poging deed om te gaan rijden.
ik zadelde thor op nam mijn dochter mee in haar buggy en ik ging de bak in. daar werd ik direct uitgestuurd omdat mevrouw vond dat mjn dochter niet bij de bak mocht staan want haar paard kon wel eens over het hek heen springen. nou ja geen probleem ik haar een stuk verplaatst waar ze mij wel kon zien maar wel veilig.
ik stap weer op en op mijn vorige stal was het zo dast je elkaar de linkerhand moest geven voor voorang.
maar nee volgens mevrouw moest alle hardere gangen voor (oke kan ik in komen) maar ook haar figuren en haar zijgangen. dus kortom ik
metmijn nog groene fjord die voornamelijk nog het grove voltewerk doet kon geen kant op . en dat in een 20x60 rijbaan waar we op dat moment met zijn 3e inzaten. en toen nog een berg commentaar over dat mijn kind daar stond.
ik ben een alleenstaande moeder ik heb nooit geen oppas en mijn dochter gaat al 1 1/2 jaar mee en die geeft daar niet om. want op het moment dat ze gaat sputteren dan stop ik altijd direct met rijden!
maar het lijkt wel of dat mensen dat niet begrijpen dat als je moeder bent en alleenstaat dat je ook nog ontspanning wil met je pony en dat je dus niet gelijk afgeschreven bent als je een kind hebt.Ik ben nog niet hersendood nee!
dus ik ben naar huis gegaan heb daar een flink potje zitten janken
en tot de conclusie gekomen dat ik toch maar weer ga zoeken naar een ander plekje. het is gewoon niet te geloven dat je zelfs als moeder gdiscrimineerd word! maar ja zoek nu in de winter eens een ander plekje?
valt heus niet mee hoor!
mochten jullie tips hebben voor de omgang met de huidige stal genoten ofals jullie wel een pensionstal weten omgeving bernisse hellevoetsluis
laat het maar horen dan.
want ik RUIM mijn thor er niet voor op.
het gaat al 1 1/2 jaar goed en dan een zo'n persoon maakt je dan zo ontzettend onzeker!
wat moet ik nou? HELP!