verslag van een geslaagde avond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 21:22

!!!!!
joepie!!
het was coool
ik was net bij jino, en mn broer had me weg gebracht...
er waren wat dingetjes gebeurt waardoor er wat spanning was gekomen tussen jino en mij, maarvandaag was ik helemaal ontspannen en jino was ook vrij kalm dus ik had echt zin om lekker een stukje naar buiten te gaan, niet te hard werken maar vooral lekker ontspannen.. dus zo gezegd zo gedaan we hebben heeeerlijk gegaloppeerd in het begin beetje rustig aangedaan om te kijken hoe kalm jino was, en dat ging zo lekker dat ik dr gewoon heb laten gaan.. het was zo heerlijk, lekker in de wind, lekker frisse lucht en gedachten op nul en rijden.. ik heb lang niet meer zó genoten als vanavond!!
en jino ook niet.
toen ben ik terug gestapt en kwam mn broer toen ik net afgezadeld had aanlopen en die zei:
YOR nu mag ik dr eens op?
nou mijn broer is een echte uuuh GVR tegenover dieren (ook wel tegen mensen hor Knipoog)
dus hij heeft eerst een beetje jino gepoetst en toen heb ik het zadel dr maar weer even opgelegd, beugels langer en mee genomen de wei in, ik stond met mn rug naar het zadel toe en met mn hoofd naast jino's hoofd zegmaar, en ik wilde me net omdraaien om te zeggen dat ie zn linkerbeen in de beugel moest zetten, ZAT IE ER AL OP! Haha! Cool
nou dat was dus heel goed gegaan, en hij zat echt zo van: nou lopen maar!! ik zit hier wel okee Cool Lachen
dus wij stappen en hij zat echt helemaal goed.. zn houding wa s gewoon perfect, en hij heeft nog nooit eerder paard gereden! dus ik zo zullen me maar ff draven?
hij zo ja joh prima! dus ik mee rennen en hij draven, in het begin stuiterde hij een paar keer maar na een paar passen bleef ie best wel netjes in het zadel zitten!
ik ben ZOOO trots op hem! hij was ook zo ontspannen, hoe hij daar zat op jino... Lovers
echt hor, ik ben helemaal trots op mijn broer Pling en natuurlijk ook op jino die het allemaal maar gewoon toeliet terwijl ik haar eigenlijk net afgezadeld had en toen moest ze wéér!
maar ze vond het allemaal prima en heeft ze keurig netjes gedragen!!
en toen ik ging afzadelen heeft mn broer nog even staan poetsen en staan knuffelen met haar aaaaaah zoooo lief Lovers Lovers

volgende keer gaat ie met hoofdstel en zadel aan de longe op jino Lachen
ben benieuwd hoe dat gaat!
ik ben even helemaal in de wolken door die twee schatten Lovers

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:30

Wat gaaf!! Goed hoor van je broer en Jino! Lekker zo'n dag waarop alles lukt! Party!!

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:31

Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:34

leuk he als je alles vergeet effe en lekker ontspannen bent? vind ik wel fijn voor je, en je broer is misschien wel een natuur talent, wie weet? Party!! ik vergeet ook veel tijdens paardrijden maar soms heb ik een piekerbui Boos!