Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iepsel schreef:Nou en?? Penny of niet. Dromen is toch heerlijk, jezelf grootgrondbezitter wanen met de mooiste paarden ter wereld en dan ook nog het talent waar Anky ooit van droomde. Heeft niet iedereen dat gedaan, en doet het gross niet nog steeds?? (wil ik toch ajb wel hopen!). Stél dat we de hoofdprijs winnen, stél dat de aankoop doorgaat, stél dat..........HEERLIJK!!
Wie niet meer fantaseert heeft voor zichzelf een erg klein wereldje gecreëerd.....
tinkervosje schreef:sorry als het penny lijkt,miss ben ik nog penny maar ik probbeer zoveel mogenlijk over paarden te lerren

, en ja hoor daar zitten ook paarden stallen bij

moet wel zeggen heb een zwarte shetlandpony met de naam Rakker
oeh begint penny te lijken

op de fantastiche schimmel IQ

iepsel schreef:Wat isser toch mis met een flinke portie fantasy?? Als je de realiteit niet uit het oog verliest in mijn ogen helemaal niks.

:$ ik vind dat het moet kunnen hoor!

(toen ik nog jong was) ik kocht bij de intertoys van die plastic pony's.
!
.

Die daar natuurlijk zn hele leven gratis mocht staan..Ach ja, er zijn er dus meer die het doen hoor!

) Maar ik weet zeker dat je niet de enige bent!
en dat we paarden kochten
!!!
. Mooie vrachtwagen, lekker naar leuke wedstrijden. Een mooi niet te groot huis met een fijne tuin en een zwembad.

fryskhynders schreef:wie o wie zoekt DE geweldige penny lijst weer op of heeft hem nog op de computer staan??