Kyra kan wijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 10:51

Hoi Allemaal,

Gister ging ik met Kyra weer oefenen voor de wedstrijd. Ik moet zondag 8 juli voor het eerst met haar starten, dus moet er wel geoefend worden. Knipoog

Dat ging best wel goed. Ze leip netjes naar beneden en reageerde goed op mijn hulpen. Alleen de rechter galop vind ze nog moeilijk. Dan springt ze voor steeds over op links en daar is ze echt heel snel in. Frusty

Als ik op de linker hand rijd, dan vind ze het weer erg meoilijk om door links te buigen en om mijn binnenbeen een volte te rijden. Om haar meer te laten reageren op de druk van mijn been, moest ik gaan proberen om te wijken.
In het begin snapte ze er niets van en werd ze loperig. Dat doet ze altijd als ze iets m oeilijk vindt. Maar na een paar keer oefenen deed ze het. Vooral het wijken voor het rechterbeen gaat nu goed. Dat zit best lekker.

Ook in draf kan ze het al. Het gaat nog niet perfect, maar het begin is er. Haha!

Nou m oet ik deze week veel oefenen met proefjes rijden en dan hoop ik dat het op de wedstrijd ook goed gaat. Verward

Jullie horen het wel!.

Groetjes,
Casy. Party!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 11:16

Ben benieuwd! Geef je nog even door hoe laat je moet starten? Als het lukt kom ik even kijken, goed?

Groetjes Mieke

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 11:24

Da´s goed. Lijkt me gezellig. Ik probeer op internet al steeds de starttijden op te vragen, maar die zijn nog niet bekend. Verward