Straalbeentjes waren niet helemaal goed, op natural balance ijzers gezet, als dat geen verbetering zou brengen, dan zou ze waarschijnlijk ingespoten worden. Nou verbetering was er inderdaad niet (maar dat had ik uiteraard zelf al gezien...........) Ze gingen toch verder zoeken. We kwamen uit bij d'r knie rechtsvoor en d'r rug.
Foto van de knie gemaakt (mirage heeft daar ondertussen al een hele fotoserie opgebouwd....

Ook had ze in beide ondervoetjes verbening van het hoefkraakbeen, wat weer zorgde voor mindere elasticiteit in de ondervoeten..........
Nou okee, knie is behandeld met 3 gewrichtsinjecties, d'r rug met 10 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) van die injecties.............arm meisje!!!!!
Ik had eignelijk over 2 weken terug moeten komen voor de manueel therapeut maar dat is voor mij gewoon hasat niet mogelijk, dus mocht ik er ook 1 op stal laten komen, die contact op moet nemen met de VA voor wat hij precies moet doen.........
3 dagen stappen en daarna weer voorzichtig op gaan pakken.........EINDELIJK na ik geloof 5/6 weken stappen en nietsdoen....
24 december weer terug en dan kijken we verder, als ze dan toch nog niet goed loopt, gaan ze toch verder weer met die voetjes..........
Afwachten dus!