ik heb al op zoveel advertenties gereageerd en aan zoveel mensen gevraagt of ik hun paard mocht verzorgen of dat iemand een verzorgpaardvoor me wist.
maar elke keer hebben ze ineens niemand meer nodig of ze hebben iemand anders genomen en dat zijn dan (bijna) altijd mensen/kinderen met veel minder ervaring als mij. ik hoef echt niet te rijden, ik wil gewoon alleen een paardje om lekker te verzorgen, mee lopen, lekker poetsen enz. ok. rijden zou leuk zijn maar dat hoef ik echt niet.
ik vind het echt niet eerlijk meer, ik zoek al zo lang en dan zijn er ook nog eens de mensen om me heen waar ik op de manege gewoon mee omging die ineens allemaal een eigen paard krijgen, m'n nicht heeft pas geleden een veulen gekocht, m'n vriendin heeft een eigen pony en het paard van haar moeder zou ik mogen verzorgen en rijden alleen is het zo vervelend dat ze te ver weg woont

sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik moest het gewoon even kwijt. misschien zijn er wel meer mensen die dit probleem hebben?