Nou kben vandaag weer naar Blacky geweest

Ik kwam daar aan en blacky lag helemaal achter in de wei. Normaal komt ie hard aangerent maar deze keer dus niet. Hij bleef maar stilletjes liggen. Dus ik er gauw naartoe gegaan....uiteindelijk stond ie met veel moeite op en stond heel raar. Dus ikke voorzichtig met hem naar het hek gelopen

Me moeder had me weg gebracht en die was ook nog ff gebleven. Dus me moeder belde de eigenaar op, maar die was nie thuis die vrouw van hem zou het doorgeven. Heb ik ff zn hoefjes uit gekrapt en schoon gemaakt. Gelukkig kwam de eigenaar dr al aan. Hij ook al naar gekeken maar hij dacht ook dat het stijfheid was maar voor de zekerheid zijn wij samen ff naar de paarden kliniek gereden. Nou wij alles uitgelegt aan die vent. Hij ging mee naar blacky toe om te kijken of het echt hoefbevangenheid was.
Eerst aan zijn benen gevoelt...daarna aan zijn hoeven (temperatuur). Nou ik mag minstens 2 weken niet op hem rijden (vind ik nie erg ofsow)...smorgens geeft de eigenaar hem van dat pasta...en savonds moet ik dat doen en elke dag ff laten lopen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is het gevaarlijk ofzo??

Kiss sun