er is een griet bij ons op stal, met 3 paarden... (ik zal geen namen noemen)... 2 van haar paarden staan naast Banjer...Nu liggen ik en zij elkaar absoluut niet...
er liggen ineens onverklaarbare grote hoeveelheden afval (= vies stro en poep) in de box van Banjer bij de deur (terwijl Banjer toch echt altijd in het midden van haar box poept)... ik heb mijn vermoedens, maar helaas geen bewijzen...Nu beweert zij dus dat ik niet goed voor Banjer zorg... ik weet ergens wel dat zij dat in een kwade bui zegt, maar ik begin toch een beetje onzeker te worden....
Zijn er misschien Bokkers die hetzelfde hebben op stal? Of Bokkers die willen komen oordelen over of ik wel of niet goed voor Banjer zorg?

Is je paard broodmager met 'n meter nat stro met stront in z'n stal? Ik neem aan van niet, dus waar baseerd zij 't eigenlijk op???
)....

Laat 'r lekker in d'r eigen mest zakken zou ik zeggen. Zulke mensen heb je altijd en overal, en ze zijn gewoon nooit de moeite van het serieus nemen waard.
), maar normaal doet ze dat ook allemaal alleen. Ze doet het meeste werk en is nu ook nog de enige die ook nog 2 paarden moet doen ipv een. vind dat ook niet leuk voor haar!