Ik heb er gisteren bio huidolie opgedaan en ik had wel het idee dat de korsten vandaag wat zachter waren. Dus misschien was ik er morgen wel veel af.
Ze is nog steeds liever dan ze ooit was maar ze wordt al wat brutaler. Ze is erg gefocust op eten maar volgens mij zijn de meeste paarden dat wel en zij was daar altijd al erg op gefocust. Ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft.
Ze heeft nu geloof ik door dat ze niet in haar waterbak moet poepen (de quarantaine boxen hebben geen automatische waterbak, maar gewoon een ton op de grond).
De 5 daagse wormenkuur is morgen gelukkig voorbij want daar wordt ze niet vrolijk van.
Ze lijkt het wel fijn te vinden om aandacht te krijgen. Ze loopt achter me aan als ik door de paddock zigzag en blijft helemaal stil staan tijdens het 'poetsen'. Ik poets haar nog niet echt maar aai haar overal en neem af en toe wat haar en modder mee met de borstel.
Ik ben blij dat ik het voor haar kan doen, maar het valt me wel tegen om 2 paarden te doen op deze manier. Straks kan ik ze tegelijkertijd doen, 1 in de molen, 1 in de paddock etc. Nu moet het echt na elkaar en dat breekt me wel op (na 4 dagen al). Gelukkig heb ik heel veel hulp van mijn schoonzusje