Krijg ik net een telefoontje van Roel. Ja hoi met mij waar is je moeder
Ik helemaal verbaasd en vragen waarom hij haar nodig had. Ja zegt ie Tellie heeft koliek en Suus ( staleigenaresse ) is met hem aan het stappen. Ik schrok me rot. Hij is namelijk de laatste tijd wat koliekerig en iedere keer gaat het net goed. Maar nu was het dus raak
De DA was al onderweg en hij heeft ernaar gekeken. Waarschijnlijk heeft hij dus een lintworm die hem koliekerig maakt. Het rare was namelijk dat hij wel gewoon mest en dus wel koliek heeft. Nu krijg ik van de DA een wormenkuur die die lintworm uit zijn lijf moet halen. Ik hoop wel dat dit het is, anders wordt het waarschijnlijk een retourtje uithof en dat is iets waar ik niet op zit wachten. Mijn arme schat helemaal in de buikpijn terwijl ik nu op school zit en niets voor hem kan betekenen. *zucht* en het ging allemaal net zo lekker het rijden vooral. Morgen kijken hoe het gaat en dan rustig longeren en zondag misschien een rustige les. Maar dat moet ik nog afwachten...even rustig afwachten maar....
....de lieffie... had gister zo n medelijden met hem...en nu is hij weer beter. * Zucht * ben weer heppie. Hij heeft nog Paraffine door zijn eten ( dat is heel vettig spul ) aangezien zijn mest te droog was. Dat heeft hij vrijdagavond gehad en vandaag 2x en dan morgen ( zondag) moet hij het nog 1 keer door zijn slobber hebben. En hij heeft een soort van astronauten voer gehad en daar krijgt hij morgen het laatste van.
maar van die lintworm weten ze dus niet. Hij krijgt 1 januari een speciale wormenkuur en dan moet die eruit komen....tenminste als hij hem heeft