Bij prins hebben ze een aantal pony's en het was de bedoeling dat er een van weg moest, dat was of prins of cantor.
Nou was er vorige week iemand wezen kijken voor cantor, maar dat werd niks, nu bleken die mensen cantor toch te willen kopen, en is cantor gisteren naar zeeland verhuist (ook naar zijn oude maatje). Werdt ik gisteren gebeld (was onder weg naar de Ahoy, naar Night of the Proms) en dat was dat meisje, om te zeggen dat cantor was verkocht en dat het de bedoeling was dat zij op Prins ging rijden..

Ik heb die pony verdorie opgevoed en ingereden, en dan krijg je zoiets..

Ook had ik het telefoonnummer van die mensen al doorgegeven aan Heike, want prins zou een superpony (welshcob) voor haar zijn geweest.
DUS HEIKE HET SPIJT ME VERSCHRIKKELIJK!!

Nu heb ik gelukkig een schat van een vriendin, die een paardje heeft waar ze niet zoveel tijd meer voor heeft, en ik ben nu gebombadeerd tot nieuwe bijrijdster!! Ik ga binnenkort natuurlijk foto's plaatsen van dit paardje..

Het is een merrie van bijna 7 jaar oud, en is ongeveer 1,65 en voskleurig met witte voetjes en een bles!! Het mooiste is dat ie samen met mijn eigen pony'tje op stal staat!! tegen over mijn huis!!
Nou binnenkort meer info..maar dit wou ik even kwijt, want ik vond het echt zo'n rotstreek..
Groetjes marielle