Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat ze erop willen rijden, prima, mogen en doen zijn 2 hele andere dingen. 
) als die aan Jamy zitten ofzo, of als ze buiten staat haar gaan aaien bij het hek enzo en ook lekkers geven. Eerst ook toen ze Rodin had was het helemaal erg 'Ow wat een lieverdmag ik je veulen aaien' uhm nee hij is nog bang zei ik dan maar meestal anders wil iedereen als je er eentje liet. Of als ze haar stonden de aaien en wat lekekrs gaven bij het hek, liep ik er altijd naar toe en zei ik zoeits: "ja doe maar liever niet want dan gaat ze bedelen en dat meot ik weer afleren, of van ze bijt hoor }> ja gemeen maar ja Jamy bedelt als zo snel dus....
Ik heb er een of 2 meisjes die ik er wel op laat rijden omdat ik vind dat die goed met Jamy overweg kunnen en er op kunnen rijden enzo 

Alleen als de deken van 'n paard is verschoven en 'n 'gevaar' vormt loop ik zomaar de stal in om 'm goed te leggen
) Maar in de tijd dat het slecht ging tussen mij en Tos, wou de vader van de stalhouder (die langs stal woont) Toscar kopen.
maar ik word er nooit zo blij van als anderen mijn paard staan af te zoenen als ik kom
. Ik ben ook best wel jaloers wat dat betrefd, ik vind het leuk als Gras gewaardeerd wordt door iedereen maar er zijn grenzen.
.
. Maar nou ik er over nadenk hebben in de 1,5 jaar dat ik Grass heb er hooguit 4 verschillende mensen op gezeten
. Iedereen vindt Gras erg fijn (zacht) in de mond, dat is wel leuk om te horen