Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt onbegrip kom ik eigenlijk amper tegen, ja dat ik stink als ik terugkom, maar daar kan ik inkomen als ik met mijn uitmestschoenen en bezweet terugkom van stal
Meeste mensen zijn geinteresseerd en vragen me altijd even hoe het met mijn paardje is, dus ik mag niet klagen.
Kwestie van goed plannen he.... 

)
Dat vond ik erg jammer.
Maar als paard dan weer even zijn bui niet had, kon ze ook gerust zeggen dat het stomme beesten waren. Van mijn vaders kant heeft iedereen wel gereden of nog steeds paarden. Mijn moeders kant is van het boerderijleven en zijn er nog wel die nu nog paarden hebben.
Mijn moeder heeft vroeger zelf gereden tot ze verhuisde, en zit er aan te denken om weer opnieuw te beginnen.
M'n vriend vindt paarden wel leuk en heeft zelf wel eens gereden, maar heeft er niet zo veel mee als ik. Ach, en te klagen heeft ie niet wat aandacht betreft
Mijn moeder rijd ook paard, zijn vader ook en die fokt ook, zijn nokel heeft ook 2 paarden waar we mee gaan rijden.
Daar klagen we toch ook niet over
That's it. Dus val ik ze ook niet lastig met allemaal verhalen over paarden etc
Ik vertel wel wat ik heb gedaan bij de paarden, maar dat heb ik in 5 minuten wel verteld
. De rest dringt de hobbys ook niet op mij op, dus dan ga ik hun ook niet eindeloos vervelen ermee