Zowaar bijna verdwaald in het drentse landschap!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mait

Zowaar bijna verdwaald in het drentse landschap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 19:34

Vandaag bedacht dat ik wel even op het Dwingelderveld kon crossen. dus zo gezegt zo gedaan, paardje opgezadelt en op weg.
er is onderweg 1 bruggetje waar ik overheen moet, laat daar dus nu vandaag net aan gewerkt worden waardoor ik neit over die weg kon! Knipoog
dus ik een weg eerder maar rechts gegaan, met het idee om gewoon links aan te houden (ik kon van voor het bruggetje gewoon zien waar ik het bos in wou Boos! ) 1,5 uur later ( Duivel ) waren we dan toch eindelijk op het dwingelderveld... toen had ik toch wel een beetje haast, ik moest om 1300 in de trein zitten naar college Clown
dus het dwingelderveld overgestoken en langs Beilen weer terug naar Brunsting!
verder wel HEERLIJK gereden! Vingers aflikken ik kan er altijd zo van genieten om gewoon helemaal alleen door het bos over de zandwegen te scheuren met een paardje wat gewoon lekker gaat scheuren met oren vooruit en niet moeilijk doet Haha! ze zal wel blij zijn om even wat anders te doen na al die trainingen van de afgelopen tijd Dromen

nog iets grappigs van onderweg:
er waren markeringsstrepen aan de zijkant van de weg gezet. in oranje/geel. gewoon met een spuitbus. ik stapte daar gewoon langs in de berm, duikt mijn paardje opeens mijn haar hoofd naar beneden en doet haar mond open en 'hapt' zo om die geverfde streep Clown haar lippen gingen gewoon over de grond! Duivel tot ze tot de conclusie kwam dat het niet eetbaar was Koe ze snoof nog eens en liep weer verder. nog geen 20 meter later zit er weer zo'n streep en doet ze precies hetzelfde!
ze houdt echt van wortels Ach gut
ik lag helemaal dubbel van het lachen Vork draait ze haar hoofd om, zo van "wat ister?" Koe

Anoniem

Re: Zowaar bijna verdwaald in het drentse landschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:06

BRT --> PP.

treffie

Re: Zowaar bijna verdwaald in het drentse landschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:13

wij zijn daar ook de eerste keer verdwaald Haha!
we zouden op een buitenrit van 2 uur gaan maar het zijn er bijna 6 uur geworden compleet verdwaald!
en toen had ik best wel een zere bips en vreselijke spierpijn Verdrietig
maar achteraf was het de moeite waard want je kunt er echt geweldig mooi rijden met je paardje.