Leasepaard op locatie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loretta

Leasepaard op locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 08:32

Ik ben bezig wat informatie te zoeken over leasepaarden op locatie en verschillende aanbieders,
En wat ook heel belangrijk is de voorwaarden, het is namelijk zo dat ik een manege ken waarin eigen paarden mee kunnen draaien in de lessen, hiervoor krijg je dan enorme korting op de stalling.

Ik denk er erg seriues over na om zoiets te doen, alleen wordt dat dan niet eerder dan volgend jaar aangezien ik eerst nog een operatie moet ondergaan en het daarna een tijdje rustig aan moet doen. Maar ik wil me alvast orienteren op wat er allemaal precies mogelijk is.

Clauwtje

Re: Leasepaard op locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 01:14

Tja je hebt ; http://www.paardleasen.nl , en nog een andere grotere site die ik zo even ga zoeken voor je. Persoonlijk zou ik geen paardje gaan leasen,en hem ook nog is de in de lessen mee te laten lopen. Ligt misschien aan mij,maar een leasepaardje doe je toch omdat je het zelf graag wilt,en niet omdat je zo de kosten kunt drukken door korting te krijgen op de manege zo?
Ik zal de site even voor je opzoeken..

Edit ; sorry kan m niet vinden voor je

ggit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:22

mijn paard staat op een manege waar je ook paarden kan leasen. dat zijn manegepaarden, die ook gewoon in de les blijven lopen (maar dan minder uren), en je kan er dan 3 of 4 dagen op rijden. volgens mij kan dat bij veel maneges.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 13:40

Dat van paardleasen.nl lijkt met wel leuk, alleen jammer dat het te ver weg is om dagelijks hen te rijden. en eb gelezen dat het alleen op hun locatie is.
Woon zelf in oost groningen.

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:58

Ik ben van plan om deze zomer, een weekje, een Paardje van de manege te gaan Leasen!

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:01

Ik heb zelf een haflinger en een shetlander maar die staan hier van mij behoorlijk ver van daan ze staan bij mijn zus.
Nu denk ik eraan om ook een pony te leasen en op de manege te zetten(dat moet ik dan wel aan mijn vader vragen als k dat durf wand me moeder wilt het niet betalen..)
Maar me moeder en ik denken er aan om ook te gaan verhuizen naar het noorden.
Maar me moeder zegt (wat ik wel begrijp..) Dat ik als k afscheid moet nemen van de pony ik dat niet kan.. maar ik wil het heel erg graag..

Nyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:01

Ik ben benieuwd of het uiteindelijk is gelukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:59

Nyarah schreef:

Dit is een topic van 13 jaar geleden, denk niet dat er nog echt gereageerd gaat worden?

Nyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:24

Marije_1997 schreef:
Nyarah schreef:

Dit is een topic van 13 jaar geleden, denk niet dat er nog echt gereageerd gaat worden?

Ik zag dat de topicstarter vandaag nog online is geweest.