Hij doet dit fout, dus is het een kreng!
Hij vindt iets eng, dus is het een doos, want gisteren vond hij het niet eng, maar vandaag is hij iets frisser, dus lijkt alles enger.
Een paard is een paard en denkt als een paard, niet als een mens! Dat moet je een keer onthouden als je je paard weer een schop geeft om hem ergens langs te krijgen. De volgende keer als hij dan ergens langs moet, denkt hij dat hij weer een schop krijgt en is het voorwerp bij voorbaat al eng.
Schoppen
, slaan
en schreeuwen
is vaak helemaal niet nodig. Ze snappen vaak niet waarom ze nou weer een klap krijgen.
blegh!!
Ik heb me er niet door af laten schrikken, ik ben nooit bang geweest voor bokkende pony's. Dus ik erop en het is ontzetted moeilijk om in draf je benen van je pony te houden, probeer het maar eens. Dus ik raak die pony per ongeluk aan, pony begint te bokken en ik hield het niet lang vol, de pony schoot me er gewoon af. En ik deed de salto en kwam zowat weer op m'n voeten terecht, zo hard bokken. Ik heb die pony nooit een kreng of rotbeest genoemd. Ik begreep hem wel eigenlijk. Ik bedoel, een pony hoeft het toch niet perse leuk te vinden dat een mens op zijn rug gaat zitten. Als ik paard zou zijn zou ik het denk ik ook niet accepteren. Waar deze pony nu heen is is me een raadsel maar hij is verkocht voor een slachtprijs.
Jammer, misschien had ie nog wel voor de kar gekund. 
, soms moet je gewoon even je frustraties kwijd