Tja, de meeste van jullie weten het verhaal van unique tja dat was erg maar dit is nog veeeeeeeeeel erger. Unique is gelukkig weer beter maar dat is ook een van de weinige goede dingen.
Tja dan zul je zeggen paarden is erg maar toch blijven het paarden. Zolang je maar gezond blijft is het goed. Tja maar zolang duurt meestal niet lang, en meestal komt alles tegelijk. Zoals misschien jullie al weten is mijn neef pas verongelukt. Tja dat is al een hele klap geweest voor de familie. Maar nu tja kreeg ik gisteren een heel raar telfoontje. Het huis van familie van mij waarin ik zowat ben opgegroeid wordt verkocht. Een van mijn beste vrienden staan zowat letterlijk op straat. Tja toen zei ik om ze gerust te stellen zolang je maar gezond bent. kreeg ikv an de week ook al te horen dat mijn andere tante voor de tweede keer kanker heeft. En vandaag dat nog een andere tante een hersenbloeding heeft gehad en voor de helft verlamd is geraakt. Tja als je dat zo allemaal op je dak krijgt is het effe slikken. Het erge is dat je er niets aan kunt doen.
Je hebt het maar te accepteren.
Tja misschien is voor de paardenmensen onder ons dit huis iets.
Ik hoop echt dat er ook paardenmensen inkomen, en hopelijk waar ik ook kontakt mee heb.
dit is het huis:http://www.twanpoels.nl/aanbod.html kijk dan bij landhuis in haps