we gingen maar langs de weg rijden want in de bossen zou het te modderig zijn.
We reden heel lekker. en opeens hoorden we zo'n hard geluid van een helikopter. In de verte zagen we 2 helikopters aankomen. Het waren zo'n leger-helikopters met 2 propellers. Ze vlogen maar net boven de hoogspanningskabels...net 100 meter ofzo....Ze kamen recht op ons af. en wij denken o...o...!! ik neem de teugels alvast goed kort...ze bleven gelukkig vrij rustig..maar toen de 2 helikopters recht bovens ons waren maakte dat verschrikkelijk veel herrie...
Flicka schrok zich en draaide zich om en galopeerde kei hard de over de straat. Dasiy achter flicka aan in volle galop. Ik kreeg flicka niet makkelijk terug, want ze is heel sterk. aan de rechter en linker kant van me was land. dus omdraaien ging niet echt want dan zou ze over het land gaan...toen kwam er gelukkig een kas met zo'n waterbasin..ik flicka er naartoe omdraaien..en toen stond ze gelukkig stil kei hard blazen natuurlijk. Linda had Daisy een stuk eerder teruggekregen..want daisy wou eerder achter flicka aan dan dat ze zich echt schrok. Gelukkig is het goed afgelopen. ik was helemaal niet bang toen..maar als je bedenkt wat er had kunnen gebeuren als er auto's waren aangekomen...of flicka ergens in de prikkeldraad was gerend..poe....moet er niet aan denken zeg!