leer ik snel of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveapollo

leer ik snel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 17:02

ik rij sinds januari en ik ken al stappen draven galoperen. alles wat er bij hoort ook or handen op 10 cm en kan al losrijden heb eerst aan logeertouw gereden en ik kan ook voltes al enz.. en beetje agteruit lopen .. volte grote c grote a en e/b en ik kan ook halve voltes sow klein rondje geloof ik..
maar ik heb gehoort dat waar ik les van krijg mij weg wilt sturen omdat ik niet snel genoeg leer ofsow ze zeggen dat die mij les geeft zegt dat het 10 lessen duur voordat ik 1 ding ken maar dat meisje dat dat tegen mij zegt liegt heel erg enz.. dus ik weet niet of het waar is. aan die vrouw vind ik het niet te merken maar ik moet strx weer rijden en ben zenuwagtig van oliebol sbiet stuurt ze me weg kan dat ?
alvast bedankt Haha!

Pikeur

Re: leer ik snel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:05

Tuurlijk word je niet weggestuurd, je zit toch op les om te leren? Haha!
Klinkt eerder op jaloersigheid van het meisje, het lijkt mij dat je al goed op weg bent. Lachen

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:06

Trek je er niks van aan!

Als jij voor je lessen betaalt kunnen ze je niet zomaar wegsturen omdat je niet snel genoeg zou leren Gestoord Als je 30 jaar rijdt leer je nog steeds bij!

Maar als je er al met een rotgevoel naar toe gaat is het misschien beter om een andere manege te zoeken waar je het wel naar je zin hebt Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:07

Je leert hartstikke snel! Dat meisje is idd waarschijnlijk jaloers. Als het zo zou zijn zou die instructrice dat nooit zeggen, en zeker neit zodat jij het via je vreindinnetje hoort.

loveapollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 17:09

oh tx
ik wist wel dat ik neit zo stom moest denken, mja dat meisje is namelijk me nigtje en mijn kant van familie heeft ammaal ruzie met dat gezin sal ik maar segge alleen ik vind gwn poedersuiker wijf ik reed daar en dn komt zij ook weer aan kakke en was bij andere mensen waar ik gwn verzorgde kwam zij ook weer ineens en zij heeft ammaa lzelfde kleren als my en als ik een lease paard wil heeft zij de volgende dag er een en toevallig die ene die ik zo lief vond waar van ik niet eens wist dat die te lease was en ik had navel piercing Clown en zij week later ook egt irritant wijf mja tx eej Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:39

OPG-->YRT

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:41

mensen die alles al kunnen hebben geen les nodig, dus denk maar niet dat ze iemand weg sturen die het aan het leren is!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:42

Kan je ook normaal typen Scheve mond

Ze sturen je niet zomaar weg hoor. Clown zeker niet omdat je te langzaam leert.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:17

iedereen leert op zijn eigen tempo

ik heb nu 10 lessen gehad en kan stappen en draven en ga beginnen met galoperen een doorzitten met draf.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:51

Somebitch schreef:

Dat was ook 't eerst wat bij mij opkwam ROFL

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:02

Marije112 schreef:
Somebitch schreef:

Dat was ook 't eerst wat bij mij opkwam ROFL

en bij mij ook Tong uitsteken
Ik vind het een beetje een wazig verhaal? Snap niet waar je naar toe wilt.. Ik kan niet zeggen of je snel leert zonder dat ik je heb zien rijden..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:04

Een beetje duidelijker typen zou inderdaad makkelijker te volgen zijn.

Maar ik heb nog nooit gehoord, dat iemand weggestuurd was, omdat hij/zij iets niet snel genoeg zou leren.
En zowieso, volgens mij ben je bij paardrijden nooit uitgeleerd. En de ene pikt dingen nou eenmaal sneller op dan anderen.
Ik zou me er niks van aantrekken hoor, als je jij er gewoon goed bij voelt.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:05

Zoals hierboven al gezegd, zou je alsjeblieft gewoon ABN kunnen typen? Dat maakt je verhaal een stuk leesbaarder.

Als je weet dat je nichtje veel liegt, en dat er ruzie is enzo, waarom luister je dan naar haar?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:55

Gewoon lekker blijven paardrijden enje best doen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:04

Ze zal vast wel liegen, als je zegt dat je zoveel liegt. En welke lesgeefster stuurt nu iemand weg omdat ze niet snel genoeg leert? Je bent er net om te leren!

Hou je er wel even rekening mee dat je hier geen msn taal o.i.d mag gebruiken? AN is duidelijk voor iedereen Lachen.
Edit: ik zie dat je nog maar 6 berichten hebt geplaatst, misschien is het handig om de regels (http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels) eens te lezen Knipoog.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:22

Je kan toch niet weggestuurt worden?
Je betaalt er toch voor dan kunnen ze je niet zomaar wegsturen en naar haar moet je gewoon niet luisteren hoor Knipoog

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:26

Tja wat vewacht je van antwoord. Plaats een foto dat is een oordeel beter gemaakt.
En inderdaad typ fatsoenlijk dan hoeven we het niet 2 keer te lezen voordat we het duidelijk snappen...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:31

Als je nu een nep verhaal op bokt zet, dan moet je je eigen berichten in je profiel eigenlijk weg halen. Zo val je natuurlijk wel heel snel door de mand.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:33

aerdenhout1 schreef:
Als je nu een nep verhaal op bokt zet, dan moet je je eigen berichten in je profiel eigenlijk weg halen. Zo val je natuurlijk wel heel snel door de mand.

Huh? Ik snap m ffies niet?

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:37

ach laat je niets wijsmaken. Ik rijd nu bijna 12 jaar en door mijn zwakke enkels heb ik het nog niet voor elkaar om mijn benen niet te laten wapperen, daar wordt ik ook nog bij begeleid als ik weer eens les neem. Daarvoor wordt je niet weggestuurd hoor, ze verdienen immers ook geld aan je.

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:38

aerdenhout1 schreef:

JA ik zag idd ook berichten op zijn profiel en andere forum berichten wat niet echt overeen komen met dit verhaal.
Ik ga ervan uit dat dit weer een zoveelste is die aandacht wil.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:37

Je zit op les om te leren neem ik aan? Dus waarom zouden ze je wegsturen als je wel de motivatie hebt om verder te willen komen? Lachen

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:38

Als je langzaam leert kunnen ze toch veel langer geld aan je verdienen? Tong uitsteken

loveapollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 17:42

oke sorry ik kom uit brabant en typt een beetje plat,, wat staat er dan op mijn profiel ik wil absoluut geen aandacht want mijn ouders haten haar ook weet je maar wat staat er dan op mijn profiel ? ik weet niet eens wat een profiel is dus.. maar zeg eventjes want dan geef ik wel even eerlijk antwoort maar ik weet niet wat daar staat snapje bedankt voor de berichtjes:)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:56

Zooo...ben jij even een snelle leerling dat je nu wel goed Nederlands kan typen. En je hebt je profiel ingevuld, dus ga iemand anders in de maling nemen.