Peer En Ginger (lezen!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Peer En Ginger (lezen!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 17:05

Vandaag zijn Ariba_lover en ik weer met Peer en Ginger wezen rijden. Het was heel leuk, we hadden eerst de hele tijd door de buurt gereden, daarna gingen we naar het RVTB (rondje van tante bep). Vraag me niet hoe we aan die naam komen hahaha! Het RVTB is dus een groot lang grasveld.
We gingen daar rijden, toen Peer met Ariba_lover erop opeens wegracede. Ik ging er op Ginger galopperend achterna. Peer wilde niet stoppen. Omdat Ginger sneller is dan Peer, had ik hem al snel ingehaald, en greep ik zo de teugels van Peer, en probeerde hem om te draaien, dat ie stopte, waarbij ik bijna van Ginger afviel *LOL* . Het was echt komisch. Daarna ging ik op Peer, en toen wilde ie weer wegrennen, bijna het water in! Scheve mond Maarja, uiteindelijk was het weer heel leuk! Haha!
O ja, toen we ze op stal hadden gezet, gingen we nog slobber voor ze maken, die ze meteen opslurpte *LOL*

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:15

Jaja...WE gingen ook tikkertje doen enz. en het duane spel. En peer liep alleen maar het poorte in..Verward toen liep die schattige peer een jogiej omver Verward

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:21

haha *LOL* ik wil wel eens foto's zien van die pony's !
ze drinken ook al uit een bekertje die rare beesten

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 19:29

Update:
M'n moeder heeft nog foto's van ons met P&G. Maar ze wil ze nu niet mailen, dadelijk mailt ze ze... Als ik ze zometeen heb, zet ik ze dus bij ITP *LOL*

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:48

ok dan ga ik meteen kijken !