never 
Alle paarden (6) staan weer op stal.
1 eigen paard
Omar - verzorg ik.
Rasputin - staat te koop
Shadow - staat te koop
Veulen - staat te koop
Jelrite (stam-fok merrie)
De onderste 4 hebben geen verzorgster. De eigenaren en het meisje van het eigen paard doen wel wat maar hebben niet veel tijd. Dus wie mest er vaak. Juist ja, ikke.
Ik vind het niet erg, ik krijg er ook veel voor terug. Maar ook ik ga een keer stoppen daar.
Gisteren stond ik even met de eigenaar te praten. Hij hoop dat Shadow en Rasputin snel verkocht worden (prijs omlaag). Het veulen gaat ook te koop. Ze kosten nu alleen maar geld hij heeft er geen tijd voor en kan geen verzorgsters vinden en het zijn hardstikke goeie paarden.
We hadden het er even over waarom.
Goede verzorgers/berijders zijn niet te krijgen. (moet wel van aanpakken weten en niet bang zijn)
Hij zegt tja en dan ga jij ook nog eens trouwen dus dan heb ik niemand meer en wel nog 5 paarden.
Hij gaat ze dus wegdoen omdat een grote rede is dat ik volgend jaar zomer richting veluwe ga verhuizen.
Tenminste dat is een van de redenen. Aan de ene kant Sh*t maar aan de andere kant streelt het wel ene beetje mijn ego
.Ik baal vreselijk dat ik met Omar moet gaan stoppen, maar forever thuis blijven wonen om het paard is ook niet alles.
Ik hoop dat ik volgendjaar sept-okt weer een leuk verzorgpaard omgeving veenendaal vind.