en laat je daarna weer mooi opstappen (of als je gewond bent: rent naar de eerste de beste boerderij om hulp te halen).In werkelijkheid heb ik echter wel andere dingen gezien. Meeste paarden blijven bij de groep (mits je tenminste met ook wat andere paarden op stap bent).
Sommigen gaan alleen naar huis }> (hoezo kuddedier? Hup in galop naar huis, soms zelfs: ik kan best even rollen met zadel en daarna in volle galop naar huis).
Sommigen rennen naar huis als je alleen op pad bent (hoi, bazinnetje hier ben ik al
, baasje moet nog een stukje lopen... O ja, ik heb ook een stukje in de zee gezwommen dus ik denk dat je mn zadel moet invetten
), maar blijven wel bij de groep als ze met een groepje zijn.Andere paarden besluiten wat terrein te gaan verkennen en die kun je vervolgens uit het eerstvolgende dorp plukken waar ze appels staan te jatten uit een willekeurige tuin (:wave: haaaaaai baas, ook leuk hier he).
Maar goed, je valt eraf op je buitenritje. Wat doet je paard? Of heeft heel bokt van die engelachtige pennypaarden?
Als hij denk ik volledig in paniek is en heel erg geschrokken denk ik echter dat hij in volle galop richting stal zal gaan maar zeker weten doe ik het niet... ik was ook niet echt van plan om het voor je te gaan uitproberen
nadat ze heel verbaast gekeken had en denk niet bijzonders dus dan maar