Tips

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jbeerens

Tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 12:28

Hoi!

Ik ben op zoek naar tips hoe je het beste een verzorgpaard kunt vinden!

Een goeie vriendin is pas vanuit Delft naar Utrecht verhuist en heeft altijd een verzorgpaard gehad. Nu is ze eerdaags jarig en leek het me leuk om voor haar uit te zoeken wat daarvoor de mogelijkheden zijn hier in de buurt, alleen heb ik zelf totaal geen idee hoe zoiets het handigst aan te pakken!

Ze heeft pas haar studie diergeneeskunde afgerond, misschien dat iemand weet of daarmee wat gedaan kan worden, buiten een 'echte baan' dan? (ze is verder aan het studeren). Is het een idee om gewoon bij stallen en/of boeren in de buurt langs te gaan?

Dank je alvast voor evt hulp!!

Groetjes,
Johan

maud_23

Re: Tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 12:31

Dat is een leuk idee voor haar verjaardag! Als ik jou was zou ik bij stallen en boeren langs gaan, en uitleggen wat je zoekt en wellicht kunnen ze je helpen. Ook kun je nog een advertentie op marktplaats e.d. zetten of in de supermarkt.
Veel succes nog.

edit; ik denk dat je vraag hier alleen verkeerd staat, ik TeM even voor je.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 12:35

Je poedersuiker een advertentie zetten hie rop bokt, of idd even langsgaan bij mensen met paarden. Succes.

jbeerens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 12:40

dat was snel Lachen

Marktplaats had ik inderdaad gekeken, maar daar stroomt het bijna over van mensen die zoeken, denk niet dat die weg de makkelijkste is, maar een lokale supermarkt is iig een goed idee!!

Het was me niet helemaal duidelijk waar ik het moest plaatsen inderdaad! Leek me algemeen en niet specifiek over voeding/verzorging te gaan, maar mijn excuses voor eventueel extra werk!

@Dniesjj117: je poedersuiker? haha, maar er is op deze site dus ook een plaats voor als ik je goed heb begrepen, ik zal eens gaan zoeken!

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:52

TAO -> VP

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:58

Poederssuiker is het woord dat bokt automatisch toont als je kunt zonder de n schrijft... een scheldwoord door een typfout wordt dus poedersuiker Nagelbijten / Gniffelen

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:35

In de FAQ van VP staan sowieso al 2 links naar topics die bolstaan van de tips om aan een verzorgpaard te komen. Daarnaast staat er op dit moment nog eentje op de eerste pagina van VP, deze gaat dus op slot.